Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Vicdan'lı Günler

Vicdan'lı Günler
 

Sen yanı başımda
Mırıltılarınla ninni söylerken
En dişi tavırlarınla
O korkunç güzel bakışlarınla
Bana bakarken... 

Ben hiç kanmadım
Aldanmadım , senin bakışlarına
Mırıltılarına ,
Nazlanmalarına ,
Sokulganlığına ,
Sürtünmelerine . 

İşte en üstün uyum içinde
Karşılıklı göz süzüşlerle
Ne güzel anlaşıyoruz
(anlaştığımızı varsayarak)
Fakat mıncıklayınca
Tırnaklarını çıkarıyor
Sonra kaçıyorsun. 

Seni tavlamanın
Bir tek yolu var
Daha büyük bir ciğer! 

ÇÜNKÜ BENİM KEDİM
BENİM CİĞERİMİ YER. 

 

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..