Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '09

 
Kategori
Deneme
 

Visualization (Zihinde canlandırma)

Visualization (Zihinde canlandırma)
 

Elimde telefon... Rehbere giriyorum... Tam annem tuşuna basıyordum ki.... Ding! dong!... Aaaa...arayan kim biliyor musunuz? ANNEMMM....

Ah anne'ciğim şimdi ben de, seni arayacaktım...

''Kalb kalbe karşıymış'' derler kızım...

Hepimizin böyle anları çok olmuştur sanırım... Öyle değil mi?

Ya da ; birini düşünürüz... Eşimiz, dostumuz, arkadaşımız... Bir de bakmışız ki; kapı çalınıyor karşımızda şaşırırız...'' Ben de şimdi seni düşünüyordum'' deriz.... Ya da ; telefon gelir veya bir başka şekilde onunla iletişim kurarız dolaylı yoldan....

Ben buna düşünce gücü diyorum... Telapati mi? Altıncı his mi?

Visualization( zihinde canlandırma)...

Duymuş olmalısınız...

''Visualization'' ın
(zihinde canlandırma) bu kadar etkili olmasının nedeni, düşüncelerinizde, kendinizi dileğinize kavuşmuş olarak canlandırdığınızda, onu elde ettiğinize dair duygu ve düşünceler üretmenizdir... Visualization (zihinde canlandırma) düşünceleri imgelere odaklamaktan ibaret basit bir işlem olmakla birlikte, gerçeğiyle aynı derecede güçlü duygular yaratır. Bir şeyi zihninizde canlandırdığınızda, siz söz konusu güçlü frekansı Evren'e yayarken; çekim yasası bu güçlü sinyalleri alarak, yarattığınız görüntüleri aynen zihninizin içinde görmüş olduğunuz biçimiyle size geri gönderecektir...( The Secret)

Yakın bir arkadaşım, bahçeli iki ya da üç katlı bir evinin olmasını istiyordu... Her karşılaşmamızda o evden bahsediyor ve çok istediğini söylüyordu... Evine gittiğim bir gün; evin girişine aynen istediği gibi bir ev resmi asmıştı... Ve bana ''işte arkadaşım çok istediğim ev bu'' dedi... Aradan bir yada iki sene geçmeden, bir gün, telefonda onun neşeli sesini duydum....

- Tunay'cığım istediğim evi alıyoruz... Şehir içindeki evimizle takas ettik...
Onun sevinci bana da geçmiş mutlu olmuştum...

Visualization( zihinde canlandırma) mı? Ne dersiniz?

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..