Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Vücut mahremdir; kendisine dokunulmasına izin veren başka şeylere de izin verir

Vücut mahremdir; kendisine dokunulmasına izin veren başka şeylere de izin verir
 

Yani böyle derken vücudunuza hiç dokundurtmayın demiyoruz; dokunmasını istedikleriniz dokunsun, o ayrı. Ancak her önüne gelen bahçe duvarı gibi bana elleyemez.

Güvenlik yönünü bir tarafa bırakıyorum, vücudun dokunulmaz olması (saygı umurumda değil) varlığımın gizemini artırır, insanlar beni merak etmeli, gördüğünüz bildiğiniz şeyi görmek istemezsiniz.

Bu, şu anlama gelmiyor; kapatayım, kendimi insanlardan uzak tutayım, beni görmesinler, bilmesinler… Tercihime göre kimi yerim açık, kimi yerim kapalı, içlerinde, hemen yanı başlarında ilk baktıklarında beni görsünler ama dokunamasınlar.

Vücudun dokunulmazlığını kişilik haklarına ve özele saygı için istemiyorum. Bu çok itici bir şey, ne o öyle heykel gibi, uzanıp alamasınlar merak etsinler diye.

Ulaşılamaz oldukça vücudun değeri artar. Bu anlamda biraz kendimizi pazarlar gibi oluyoruz ama aslolan çekicilik, saygı kimin umurunda.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..