Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

22 Kasım '17

 
Kategori
Teknoloji
 

Whatsapp Nedir? Nasıl Kullanılır? (Akıllı Telefonlarınızla Aklımı Karıştırmayın Kardeşim...)

Whatsapp Nedir? Nasıl Kullanılır? (Akıllı Telefonlarınızla Aklımı Karıştırmayın Kardeşim...)
 

Ben Sabiha Rana Sağlık ve Huzurunuz İçin ; ''Melekler Yüreğinizden Öpsün''


Akıllı telefonlarınızla benim aklımı karıştırmayın kardeşim...

Whatsapp Nedir? Nasıl Kullanılır?

Ne zaman çok akıllı telefonlar yaygınlaştı mesajlaşma uygulamaları da çeşitlendi… Bunların halay başını da Whatsapp çekiyor…

Whatsapp ta ne mi yapıyoruz?

İnternet üzerinden karşılıklı mesajlaşmanın yanında dosyalar da gönderebiliyoruz. Bunları yaparken de GSM operatörlerine daha az ücret ödemiş oluyoruz. Bu watsapp şeyini kullanırken (kablosuz bir ağa bağlı olmamız ya da mobil internet paketi almamız yeterli) sadece internete bağlı olmamız gerekiyor. 
Böylelikle bütün aile ve yakınlarımızla dünyanın neresinde olursak olalım sınırsız mesajlaşmak, resim, video ve ses kaydı göndermeniz mümkün oluyor… 
Bunun yanında whatsapp uygulamasının, mesajlaşma ve dosya gönderme seçenekleri dışında; bulunduğumuz konumu arkadaşlarımıza dakikalarca anlatmak yerine paylaşmamız mümkün oluyor.

Uygulama ile mesaj gönderirken karşı tarafın online olmasına gerek yok. Tüm mesaj ve dosya göndermeyi offline modda yapabiliyorsunuz. Mesaj gönderilen kişi ne zaman online oluyor o zaman mesajları alıyor. Daha ne olsun.

Ben burada whatsapp ın reklamını yapmak için bunları sıralamadım. Kafanızı şişirmek için hiç yazmıyorum. Ben aslında lafı whatsapp gruplarına bağlamak istiyorum!..

Çok sevgili whatsapp kullanıcı ahalisine!!!

İyi, güzel, beni o çok değerli gruplarınıza (bana hiç sormadan) sadece sürpriz yapmak amaçlı ekliyorsunuz… Sağ olun. Eksik olmayın inşallah!

Buranın kullanım amacı belli sayın seyirciler. Siz sosyal medya hesapları gibi hatta facebook’ta ki bütün paylaşımlarınızı büyük bir işi başarmış gibi oraya taşıyorsunuz kardeşim…

Guruplar ne için kurulur?

O grup, her ne konuyu ilgilendiriyorsa o konu dahilinde grup üyelerini bilgilendirmek için. Ben ve benim gibi muzdarip olan (şimdi beni bolca sıvıyorsunuz biliyorum. Çokta her yerimdeydi) grup üyeleri mecbur mu kardeşim sizin her türlü sanal olduğu kadar banal dürtülerinizle whatsapptan uyarılmaya…

Beni bunlar için mi o kıymetli gruplarınıza dahil ettiniz?

İstemiyorum kardeşim. Grubunuz da whatsap’tan anladığınızda hepsi sizin olsun…

Demek istediğim; akıllı telefonlarınızla benim aklımı karıştırmayın kardeşim.

Şimdilik bu kadar. Anlayanlar anlamayanlara anlatsın.

Tabi ki saygı ile.

Sabiha Rana

***

Bana ulaşmak isterseniz :)

www.sabiharana.net

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..