Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '18

 
Kategori
Yurtdışı Eğitim
 

World Bachelor of Business Lisans Programı

World Bachelor of Business Lisans Programı
 

Işıl Tabağ, usc, bocconi university, wbb


World Bachelor of Business lisans programı yurtdışında işletme bazlı lisans eğitimi almak isteyen lise öğrencileri için farklı bir seçenektir. İş dünyasına farklı ülkelerde edinecekleri tecrübeleri aktarma şansları olur. Çünkü bu programın üç yılı farklı üç ülkede ve farklı üç değerli üniversitede gerçekleşir. Bir yıl Los Angeles Amerika’da University of Southern California’da Marshall School of Business’da , bir yıl Hong Kong’da Hong Kong University of Science & Technology, School of Business & Management’da, bir yıl İtalya’da Bocconi University’de eğitim alırlar. Dördüncü sene bu 3 üniversiteden hangisinde eğitimi tamamlamak istediğini öğrenci belirler. Sonuçta üç diploma ile mezun olurlar. Üç üniversitenin mezunu olarak büyük bir network’e sahip olurlar.

Asya, Avrupa ve Amerika’da eğitim almanın WBB programına ve öğrenciye katkısı çok büyüktür.

Eğitim ve yaşam ücretleri eğitim aldıkları üniversite ve ülkeye bağlı olacak. Kabaca şöyle bir liste size ışık tutacaktır:

 

Year 1 @ USC

Year 2 @ HKUST

Year 3 @ Bocconi

Okul Ücreti (Yıllık)

USD 51,442

HKD 200,000

Euro 18,000

Konaklama Ücreti(Yıllık)

USD 16,071*

HKD 18,000 - 100,000*

Euro 7,000

*Yurtların uygunluğuna ve seçime bağlı

Dördüncü yıl ücretleri yine seçtiğiniz kampüse bağlıdır.

WBB konusunda bana bir de burs sorusu çok gelir. Evet burs var. Çoğunlukla Merit based dediğimiz başarı bursu var. Akademik olarak güçlü adaylara verilir. Bir de bundan farklı olarak şartlarınız uygunsa eğitim kredisi dediğimiz loan seçenekleri var.

Başvuru yapmak isterseniz lütfen bir üniversiteye başvurunuzu yapın. Hangisini seçerek başvurduğunuz önemli değil. Sonuç olarak ortak tek bir karar verilecek.

WBB’ın iş dünyası için de önemli bir program olduğunu düşünüyorum. Bu tür programların çoğalmasını diliyorum.

Sevgilerimle,

Işıl Tabağ

isiltabag@okulariyoruz.biz

isiltabag@leadershill.com

 
Toplam blog
: 189
: 6400
Kayıt tarihi
: 11.10.06
 
 

Endüstri Mühendisi olan Işıl Tabağ, Avrupa Okullar Birliği görevinden sonra 1998 yılından bu yana..