Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '09

 
Kategori
Magazin
 

X Ünlüyle Y Ünlü Arasındaki İlişki

X Ünlüyle Y Ünlü Arasındaki İlişki
 

O kadar farklılar ki aralarında nasıl bir ilişki olabilir diye düşündüm durdum. Zaten aralarındaki o büyük bakış açısı farklılığından doğan ilişkiden bahsedeceğim ben de. Biliyorsunuz günlerdir magazin gündemi X bir kokoş ünlümüzün doğmamış çocuğunu haber yapıyor. Gerçekten üzücü bir olay. Neyse biz vah vah diye kadıncağıza üzülüp dururken başka bir kanalda da Türkiye’nin en iyi pop vokallerinden birinin röportajı vardı. Y ünlümüz Bodrum’da sevgilisiyle nasıl mutlu bir yaşam kurduğunu tüm samimiyetiyle anlatırken, Allah bize de onun sevgilisi gibi yakışıklı ve adam gibi adam bir erkek nasip etsin diye düşünüyorduk ki beklenen soru geldi. Ne zaman çocuk yapacaksınız? Y’ye yakışan, tam da ondan bekleyeceğim cevap geldi. Y böyle bir dünyaya çocuk getirmenin neresinin güzel olduğunu, tam tersine kendi bencilliklerimiz yüzünden doğacak çocuğu bu dünyaya getirmenin sorumsuzluk olduğunu anlattı. Çok isterse evlatlık çocuk alacağını da ekledi. Sonra da oturup düşündüm. Biri çocuk yapamıyorum diye kahrolur, öbürü de çocuk yapmıyorum diye hayatından son derece memnundur. İşte fark budur. Biz şimdi hangisine üzülelim?
 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..