Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '07

 
Kategori
Mizah
 

Ya uzaylıyım ya deli sizce neyim ben?

Ya uzaylıyım ya deli sizce neyim ben?
 

Pazartesi günü ve bendeniz, son derece pozitif yaşamımın içinde varolan negatifliklere, tüm olumsuzluklara inat, yüzümde gülümseme ile işe başlıyorum.

İş yerime giderken, trafik sorunu olmasın diye düş gücümle kendime çektiğime inandığım, dairemin altındaki dükkandan bozma ofisime, çalışmak üzere iniyorum . Tabii pozitif olurum, zira aklımı kullanıp iş yerimi dairemin alt katındaki, girişe taşımışım ne, zaman sorunu, ne trafik endişesi ve stressi beni yakalayamaz.

Oldukça huzurluyum ve mutluyum üstelik, artık şirketin maskotu olmuş, kızım(köpüşüm) de rahat rahat bahçede dolaşacak bir site içinde. Daha ne isterim, kazanç gelir nasılsa. Altın bilezik var, danışmanlık yapıyorum grup çalışmaları yapıyorum .

Mütevazı bir yaşam işte. Hele bekarım birde üstüne üstlük.. Harika bana göre herşey! Sorun yok mu? var. Ama çözüme odaklıyım ya çözmeye gayret edip, başarıyorum da. Olumlu, ılımlı yaşama devam ediyorum

Galiba olumlu olmamın en büyük kaynağı da, devamlı şükür eden olduğumdan . Sağlığım da yerinde, allahtan daha ne isterim değilmi? Ama insanoğluyuz ya ..Olmaz istekler bitmez.

Buraya kadar herşey normal ama ben değilim. Dedim ya, birşeyler sanki'' senin canın sıkılmıyor, rahat iyi gelmiyor. Dünyayı dert et. İnsanlara faydalı olmaya gayret et. vb..'' diyor..

Günlük ve haftalık işlerimi yapıp ve danışmanlıklarıma devam ederken, üstelikte gerçekten boş zamanı olmayacak kadar, zamanı doluyken, sen kalk ve en ufacık bir zaman aralığını bulunduğun an, Ev, iş yerinin bulunduğu sitedeki site müdürüne;

- ....x Bey bizim sitede niye geri dönüşüm kutuları yok? diye sor .Olacak iş mi? Üstelik 70 yaşında bir komutan edasında olan müdüre....

-x ????(!) ... sessizlik .. - Anlamadım ne yok, ne yok?

-Kutu diyorum ''geri dönüşüm kutusu''

-.... alla alla işiniz mi yok allahaşkına? olmaz buralarda öyle şey?? Adamcağız şok içinde yüzüme bakar durumda..

-Müdür bey allahaşkına yapmayın. Ben 3 yıldır aranıyorum cam şişeleri, kağıtlarımı, pillerimi..... ???

- İşiniz mi yok allahaşkına .??

- Yok Müdür bey Yok canım sıkıldı sorayım dedim işte ... (!) Öylesine .

-Ha tamam o zaman .. Hadi benim işim var size iyi günler!!!

Adamcağız kafa sallaya sallaya yol alıyor, biraz ilerledikten sonra geri dönüp, -Aidatınızı verecekmisiniz? ..

-Tabii gelin vereyim, diyorum.. Koşa koşa geliyor veriyorum yüzünde gülümseme ..

-İş yerimdeki çiçeğe japon bitkisi suyun içinde, elini uzatıyor bundan alabilirmiyim? ben doğayı çiçekleri çok severim de...(!)

-Hıı eminim seversiniz alın bakalım...??

-Geçen sene bahçeye erik, kiraz ektirmemişsiniz ama, bahçıvan söyledi.?

-Boşver, boşver çocuklar çıkıp dallara çıkıp kıracaklar neme lazım..

- Hem bu site yıkılacak. Yandaki inşaat istiyor Plaza yapacak adamlar
- ee bu çam ağaçları falan???

-Boşveeer dert etme böyle şeyleri seen .... Uzaklaşıyor..

Derin bir nefes alıyorum ve gökyüzüne bakarak, evrene içimden sesleniyorum '' Ben pozitifim, herşey yolunda, ben pozitifim''

Belediyenin telefonu mucize.. Müdür bey makbuzu kesmiş ve makbuz arkasında yazmış ... Övüne övüne ara işte buldum diyerek, elime tutuşturup uzaklaşıyor ..

-Aloo
-Alo belediyemi efendim Ben Yasemin Güner
-Evet kardeşim söyle
-Rica etsem yetkili biri ile bir konu hakkında görüşebilirmiyim?
-Ne için? Görüşecektiniz
- Sitemizde 85 daire var Ben kiracıyım ve yönetici değilim ama..
-Evet ama nerde bu site? Bakalım biz mi akıyoruz
-Efendim ben önce bir dile getirsem sizin baktığınızı biliyorum
-Siz vergileri nereye ödüyorsunuz?
-(!) ......Ben sorayım sizi mi arayacağım?
- Evet
-(Öğreniyorum oraya ait.)
-Aloo
-Efendim ben sizden bir ricada bulunacaktım da..Bizlere geri dönüşüm kutusu imkanınız var mı?
- Ne ? Geri dönüşüm mü?
- Evet
-Şu numaradan arayın..
-Alo efendim ben rahatsız ediyorum ama.. Geri dönüşüm kutusu istiyecektim site bahçesine de..
-Evet?
-(!) ..... Anatamadım galiba? kutu diyorum..
-Tamam siz şu numaradan arayın .. şu beyi..
-Alo efendim ben kutu isteyecektim yardımcı olurmusunuz?
-Hımm ...
-Bekliyorum ..(Yanındakine seslenir(Hafiften boğuk konuşmalar, gülüşme halinde(!)
-Efendim ...(oh alo dan kurtuldum başardıııım)
-Efendim ben siteden arıyorum da. Sizden geri dönüşüm bidonları isteyecektim ..
-Bizde yok ondan..
-(!)... nasıl yani ???
-Yok kalmadı...
-Peki pil ve şeyy...( ne diyeceğimi unutmak üzereyim)
- Yok daha basılmadı
-Pil kutusu basılmadı..
Kutu??? Baştan beri hep kutu ve basılmadı.. Ne bu karton kutu mu? (!) diye içimden geçiriyorum
- Neye lazım kutu? ( Ya sabıır )
-Efendim ben bir vatandaş olarak, duyarlıyım da.. birazcık..
-Ha iyi iyi şeydir duyarlı olmak..
-Peki şişeler için nereyi aramam gerekiyor?
Telefondaki görevli benden bıkmış bir şekilde iç geçirerek ..
-Paşabahçeyi ara verirler ..
-Peki diğer sizden alacaklarım?
-Bir ara ararsın yine ..
- Peki iyi çalışmalar ..

Danışmanlık saatim yaklaşıyor.. İşler kalmış bir tarafta .. Telefon görüşmelerimde iptal zaten.
Gene tekrarlıyorum ben pozitifim, ben pozitifim..
118 den cam atık için arıyorum .. Numarayı alıyorum .
-Alo
Efendim ben cam atıklar için aramıştım hangi birimle görüşebilirim
-Mağaza burası size numarayı vereyim .. (Oldukça kibar)
-Alo cam atık için aramıştım
- Biz bakmıyoruz size bir numara vereyim..
Teşekkür edip alıyorum .. Arıyorum telefonu yanıt veren yok... Tekrar tekrar yok..

Danışmanlığa başlıyorum .. ve işimden memnun şekilde evime dönüyorum..

Eğer an'da kalmayı başaramasaydım diye düşüyorum ..

Kimbilir neler olurdu??
Mücadelemin sonucunda, zafer şimdilik beni uzaydan inmiş zannedenlerin..
Anneme allah uzun ömürler versin ... Bu sabrıma bakıp pek çok zaman, sende evliya sabrı var der.. Acaba sabır mı? İnsanlık mı? Yoksa ben takıntılı, delinin tekimiyim ? Dert arayan.... Siz karar verin ..

Pozitif düşünüyorum ya hala.....


resim : imag378.net

 
Toplam blog
: 113
: 5180
Kayıt tarihi
: 11.09.06
 
 

Kişisel gelişimde, düşüncelerin kullanımını sanat gibi gördüğümden, 1986yılından itibaren çok sevdiğ..