Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yakaladım Seni Hayat

Yakaladım Seni Hayat
 

Yakaladım seni hayat sıkı tut ellerimi.


Giriş cümlesi,  yazmanın en zor kısmıdır… giriş cümlesi bulamayanlar içinse bundan daha iyi bir giriş cümlesi olamaz.

Mevzu şöyle ki, tarifsiz bir can sıkıntısı, dünya yansa umurum değil öyle bıkkın bir haldeyim, uçsuz bucaksız bir okyanusun ortasında çaresiz boğuluyor hissi içerisinde, gelecek beklentim, tutunacak bir dalım yok, dünya anlamsız. Bir hayale tutunmaya çalışıyorum elimde paramparça oluyor. Yeniden hayal etmeye bile gücüm yetmiyordu. Öyle derin bir  mutsuzluktu yaşadığım.

Artık dışarıdan hiçbir ses  bana ulaşmıyordu, derin bir yalnızlık hissi kapladı içimi, kendimi, korkmuş, çaresiz, güçsüz, ne yapacağını bilemez bir şekilde uçsuz bucaksız bir okyanusun ortasında kocaman bir güneşi gömmüş, onu izlerken bulduduğumda, içim acıdı. Hayatım boyunca yaşamaktan da ölmekten de korkmuşum ben, artık bir karar vermeliydim ve o güneşi gömdüğüm yerden çıkarmalıydım.

Ansızın, hayatımda bir fırtına kopunca, “allahım nefes almak ne güzel” safhasına  hızla yelken açtım. Hayat, sen güzelsin, ne kıymetlisin, ne özelsin…

Yakaladım seni hayat sıkı tut ellerimi.

 

 https://hayatguzelse.com/

 

 

 
Toplam blog
: 36
: 176
Kayıt tarihi
: 09.08.14
 
 

İçinizde susmak bilmeyen, yazma hayali, söz dinlemez başedilemez bir ruh taşımanın gizli büyüsü....