Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '20

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Yalancısın

 
 
 
 
 
Aldatmanın ve değersizliğin ve hayıflanmanın şiiri : Yalancısın
 
Yalancısın
 
Bana sözlerinle yalan söyledin, gözlerinle aldattın!
Sen çok güzel, narin kız! 
Kalbimi hiç acımadan, ortadan ikiye bölen!
Bir tek yalanmışsın, kötü bir talih!
 
O yüzden, benliğimde ve dimağımda sonsuza kadar;
Çok bir cüretkar, çaresi olmayan, aman bilmeyen bir büyük kibir, ve sadece ama sadece uyanık geçinen, zavallı bir ölü olarak, yaşayacaksın!
 
Yalan söyleyen en başta kendine yalan söylermiş.
Çok iyi bildiğimi, tanıdığımı sandığım, fakat hiç bir vakit bilemediğim, anlayamadığım sen narin, güzel kız!
Benim hayatımda, hep var mıydın!? yoksa, hiç mi yoktun!?
meğer sen, kocaman sahte bir yalanmışsın!
 
Seninkisi bir aldatma, bir vurdumduymazlık oyunu, bir kendinde olmama durumu.
Açtığın siyah yalan girdabında;
Seni, sana imkansız sıkıntıların, zarar, ziyanların ile başa başa bırakıp,
bir daha hiç geriye dönmemek üzere gidiyorum.
 
Kötü özün, yalan sözün, sahte tavrın, iki yüzlü davranışın, sana kalsın, iyi mi!?
Sevgiyle dolan hakiki duygularım, pembe düşlerim, insan gülüşüm, ince ruhumsa, bana kalsın, en güzel!
 
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..