Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '20

 
Kategori
Şiir
 

YALANSIN

Âdemoğlu bir hoş oldu şaşkınım
Sabrım bitti ta yürekten taşkınım
Gözlerimin nûru söndü düşkünüm
Beni benden çalan dünya yalansın
 
Yalan dolan her tarafı bürümüş
Yüce dağlar ayaklanıp yürümüş
Vicdan denen o merhale çürümüş
Beni pişman eden dünya yalansın
 
İnsanlığı haraç mezat satan var
Atasını baş ucundan atan var
Şerbet içre ağuları katan var
Beni gama salan dünya yalansın
 
Görmez misin şakağıma doldu ak
Sevdalarım yüreğimde soldu bak
Ömür boyu tek tuttuğum yoldu Hak
Beni candan eden dünya yalansın
 
Kovanlarda petek petek bal mı var
Eğilip de doğrulacak hâl mi var
Puşkun yedim kırılmadık dal mı var
Beni düşkün kılan dünya yalansın
 
İki dirhem bir çekirdek canım var
Hak yolunda dökülecek kanım var
Âlem bilmez Alîm’de sır şanım var
Beni üryan soyan dünya yalansın
 
Mustafa’dan aldım muştu selâmı
Hak buyurdu ben okudum kelâmı
Mükâfatım ünlenecek selâ mı
Beni mahzun koyan dünya yalansın
 
Melânî’yem sırlı bir küp misali
Dıştan gören ne bilir ki bu hâli
Var mı acep Hakk’a vuslat emsali
Beni sine gömen dünya yalansın
 
Aşık Melânî
 
Toplam blog
: 87
: 3041
Kayıt tarihi
: 07.09.06
 
 

Çankırı doğumlu (1954). İlk ve ortaokulu tamamladıktan sonra liseye Ankara'da devam etti. Özel ti..