Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Yalnız kalmak

Gücümün bittiğini sanıyorum artık

Mutsuz ve bir o kadarda tatsızlaştı sanki hayat

Sanki ben değilim bunları yaşayan.

Bunca acının üzerine hayat sanki dalga geçiyor benle.

Erken gidenlerin yokluğunu iyice hissetmeye başladım.

Kendimi mutlu hissettirecek bir şeyler yapmak isityorum ama

Uzaklarda başkalarına doğuyor sanki mutluluk güneşi

Bize hüzün rüzgarları geliyor ancak oralardan

O rüzgar içimde fırtınaya dönüyor

Bir girdap oluyor beni tekrar içime çekiyor

Gecenin bitmemesini istiyorum artık

Artık, karanlığı seviyorum

Yalnızlığımı seviyorum

Yalnız kalmak istiyorum

Yalnız ama seninle...

 
Toplam blog
: 89
: 491
Kayıt tarihi
: 06.09.09
 
 

Sakaryalıyım. Evliyim. Özel bir şirkette çalışmaktayım. ..