Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yalova yolcusu kalmasın aman...

Yalova yolcusu kalmasın aman...
 

ruhu halim :(


Haydee 5-6 Nisan Yalova yolcusu kalmasın…. Koşun aman....

Kaplıcalarda çimin….

Mayışıp çıkışta çaylarınızı höpürdetin.

Tatlı tatlı sohbetler edin, kaynaşın banane...

Ben o iki gün boyunca karga kahvaltısını yapmadan yollara düşüp,

- Hay ben bu Finansal Ekonominindeeeee….. Maliye Politikasınındaaaa..... Keynes Efendi'nindeeeeeee.....

(!?*_/%+’!/=/&+^’’!/()?*?*!!?!) diye hayır duaları (!) ağzımda sınavlarda şaşırıp beşereceğim ama olsun… Siz bakın keyfinize.


Ben zaten ne Zeynep Gülay hanımı, ne Sema Şener'i ne de Leyla Önder' i merak ediyorum… Tanışmak da(!) , görüşmek de(!) istemiyorum….

O Şile toplantısının resimlerine bakarken hasetimden gözlerimde yaşarmamıştı zati.

Kocamannnn nisan ayı içerisinde sevgili organize eden blog yazarlarım 5-6 nisanı bulmuşsa, her yıl ayın 31 i, 1 i aralığında sınav yapan uzaktan açık açık eğiten kurum bu yıl 5-6 nisanı uygun görmüşse ne diye delireceğim değil mi ?

Hayatın tatlı (!) bir tesadüfü işte...

Amannn boş şeyler bunlar….

Canıma minnet haahaaayyy, acık daha düzgün görüneyim diye rejime başlamıştım ahan da bıraktım.

Sınav denetmenlerine mi beğendireceğim kendimi madem, bıraktım gitti…...

Bugün o Taksim çikolarından 2 kese kağıdı yemeyen Dilek ne olsun… (size de yok, sulanmayın, Sema'ya hiç yok... Neşe hn. la kendisine şıkırtılı kemer almışmış Yalova'nın yüzü suyu hürmetine, bir sevindim ki dişlerim şıkırdadı yeminlen....)

Hiç düşünmeyin yani beni, yeyin, için, eğlenin….

Bilmem kaç yüz kare fotoğrafla süsleyin geziyle ilgili blog yazılarınızı, mühim değil, kıskanmam ben.

Ben zaten doğası ve astrolojisi gereği kıskanç bir insan değilimdir.

Hiç yengeçler kıskanç olur mu ?

Kinci olur mu? Haşa…

Unutkandır onlar(!) Hemen unutuverirler (!) ...

Balık hafızalıdırlar… Hele canları acımışsa hemen hemen o dakika unuturlar(!) ...

Ne diyordum ben ??? Neyse unuttum bile ...……

Böööööğğğğğğğğ :(((((((( :(((((( :(((((((

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..