Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '13

 
Kategori
TV Programları
 

Yaman'a çok ayıp ettin Mira ! | Medcezir 15.Bölüm'den geriye kalanlar

Yaman'a çok ayıp ettin Mira ! | Medcezir 15.Bölüm'den geriye kalanlar
 

Baştan söyleyeyim..

Ben sıkı bir Medcezir izleyicisi değilim..

Ara ara bakarım..

Konuya az çok hakimim..

Daha önce dizinin genel başarısından bahsettik..

Mira-Yaman ilişkisinin çılgınca izlendiğinden de..

Bu bölümde '' Mira'nın isyanı '' ne iyiydi öyle be..

Halil Sezai dinlediyse bi kadeh içki alıp oturmuştur masaya yani..

O derece..

Ama tüm Medcezir izleyenlerin canını sıkan ; ''Napıyosun be Mira ? '' dedirten o son sahne..

''Tozludere'de değilsin ! Kendine Gel !

İstemiyorum artık seni !

İstemiyorum.. Çık.. Çık git hayatımdan..!

Çık dedim..'' diye kavgada söylense kan dökecek olan, insanı kedere boğacak olan o cümleler..

''Öyle mi ? '' sorusuna verilen yarım yamalak ''Öyle..'' cevabı..

Ve arkasından Halil Sezai'nin İsyan'ı..

İnsan kendi kendine diyor yani..

Sen Tan'ı devir ; gel Leyla da boğul..

Valla 16.bölümde ne olacak bilmiyorum ama..

Medcezir severlere Allah sabır versin..

Bu ikilinin şu elektrikli halleri varken ; bitmez bu isyan..!

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..