Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '10

 
Kategori
Mizah
 

Yandaşımın Kenarı, Kolonyanın Esrarı

Yandaşımın Kenarı, Kolonyanın Esrarı
 

Resim: Alıntıdır


““Yandaş medyanın kucağındaki koca bebek hala büyümemekte ısrarlı iken ‘Kolonya Kokulu’ şahıs servis yapmaktan geri durmuyor. Oysaki ben yurtdışındayken böyle durumlarda etik değerler ön plana çıkardı ve kısa sürede kısa devre yaptırılırdı””

““Geçen gün Nişantaşı’nda turluyorum bir de ne göreyim? Tabi bu lafın gelişi bir soru, yoksa ne göreceğimi ben nereden bileyim. Buna karar verme yetkisi benim değil ki. İşte onu diyordum. Ne göreyim. Tam Nişantaşı göbek yerine KOLONYA dükkanı açılmamış mı.””

““Oldum olası kolonya kokusunu sevmediğimden hemen oracıkta bir iğrenti, bir tiksinti geldi bana. Kolonya kokulu arkadaş geldi aklıma. Al başına belayı””

““Karar verdim, bir daha evden LÖPpedenek çıkmayacağım. NASA’ya sipariş ettiğim izolasyon kıyafetlerini giyeceğim. Böylece kolonya kokululardan ve kolonyacılardan etkilenmeyeceğim.””

““İşte ben bu hallere düşerken gündem hızlı tren hızında değişmeye devam ediyor tabi. Hızlı tren dediysem bizimkileri kastetmedim elbette. Paris’e gittiğimde bizzat gördüm ki onların hızlı trenleri bizim uçakları geçer.””

““Geçen yıl gittiğimiz Amsterdam’da da aynı şekilde hızlı trenlerin görünmeyecek derecede hızlı gittiklerini gördüm. Hani gözümle görmesem inanmazdım belki. Ama gördüm işte””

““Ondan önceki sene ABD’de Niıw Cörsii’de hızlı tramvaya da binmiştim.””

““Yine aynı şekilde bekar arkadaşlarla bir günlüğüne kaçamak yaptığımız Budapeşte’de de hızlı gondollara binmişliğimiz oldu””

““Ben ne anlatacaktım ya? Gündem dedim kaldım. Bugünlük köşeyi doldurdum. Artık kalanını yarına yazayım””

:)
:))
:)))


NOT-1= Yazıdaki ifadeler mizah amaçlı kullanılmıştır. Kişisel görüşlerimi yansıtmaz. Olayların ve kişilerin gerçekle ilgisi yoktur, mizah amaçlı uydurulmuştur yani mizansendir.

NOT-2= Emine hanımcığım. Dur durak yok gördüğünüz gibi.. Oray Eğin’i her zaman takip etmiyorum, ara sıra okuyorum, o yüzden tam taklid edemedim. İdare edin artık. :))))

NOT-3=Notlarda hep Emine hanıma sesleniyorum diye sitem edenler. Bu notumu da sizlere ithaf ediyorum.

NOT-4= Elbette, sevgili Ahmet Balcı, sana ayrı bir not yazmazsam olmaz. Bu da sana feda olsun.

NOT-5= Durduramıyorum kendimi. Notlar aldı başını gidiyor. O zaman bu notu da Frenciler ve Balatacılar Derneği’ne bağışlıyorum :)))

W E B B E N

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..