Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Yangın yeriyim

Yangın yeriyim
 

YANGIN YERİYİM


Ateşli ok ile bağrımı deldin,

Sözlerine kandım; yangın yeriyim.

Yetmedi körükle üstüme geldin,

Alev alev yandım; yangın yeriyim.

*

Başımı koymuştum senin yoluna,

Asılmıştım "Gitme" diye koluna,

Küllerim uçuştu birden soluna,

Seviyorsun sandım; yangın yeriyim.

*

Bitmesin isterdim güzel günlerim,

Anıları saklar, dönmez dünlerim,

Neden duyulmuyor, Rabbim ünlerim,

Kale idim, handım; yangın yeriyim.

*

Aşkı çoktan tattım, ayrılık yeni,

Unutmam imkânsız sevgilim seni,

Sümbüllere bak da hatırla beni,

Hani tende candım; yangın yeriyim.

*

Aşkım ölümsüzdür, bulunmaz dengi,

Sevdanla gönlümün, ruhumun cengi,

Göklerde, denizde gözünün rengi,

Damarında kandım; yangın yeriyim.

*

Sözlerin kıvılcım, aşkın zehirmiş,

İsteklerin çokmuş, azgın nehirmiş,

Cehennemle cennet seninle birmiş,

Yokluğunla yandım, yangın yeriyim.

*

Mutluluk sendeymiş, acı da sende,

Esir ettin sanki kölenim ben de...

İzini bıraktın ruhta, bedende,

Seni son kez andım, yangın yeriyim.

HARİKA UFUK

23 MAYIS 2011

ADANA

SAAT:08.00

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..