Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '09

 
Kategori
Deneme
 

Yanılgılar

Bir insanın pişmanlık duyarken kendini asil ve yüce hissedebileceğini bilmezdim daha önce, öğrendim...
Fedakarlıklarının karşısında görülen nankörlüğün insanı büyüttüğünü anlaması, ifade etmesi ve bu olaya bu anlamı vermesi güçmüş, yeni idrak ettim. Çok derinine inmek lazımmış ve kendini teselli etmek değilmiş bununla yüzleşmek, itiraf ettim.
Belki bunca zaman hipotezindeydim işin, artık eminim. İnsanların kucak açılasılarını ve açılmayasılarını ayırt etmenin ne denli zor görüldüğünü fark ettim. Bir hayvanın ölüm halindeki yalvarışlarına göstermediğimiz insaniyeti nasıl olur da nankörlüğüyle ün salmış insanoğluna kolayca gösterebiliyoruz, anlam veremedim.
Fedakarlıklardan sonra hayal kırıklığı yaşatanlar yüzünden fedakarlık göstermeyi hak edenlerden bu ödülü çaldığımıza, buna sebep olanlara kızdım, küfrettim. Şimdi tüm bu sözleri söyleyip, bir daha aslanın yeminini verip aynısını tekrar yapabileceğini de yaşadım insanın, yapmamak için uğraştım, azmettim ve gene ve yine ve bir kez daha yenildim.

PLn

 
Toplam blog
: 4
: 323
Kayıt tarihi
: 17.04.09
 
 

Ege Üniversitesi İLetişim Fakültesi Radyo Tv Sinema öğrencisiyim. Araştırmayı, farklı lezzetler dene..