Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '08

 
Kategori
Meslekler
 

Yanlış biliyoruz!!!

Yanlış biliyoruz!!!
 

Merhabalar..
Ben İstanbul Üniversitesi ebelik bölümü öğrencisiyim. Okulu kazandığımdan beri çevremdekiler benim doktor olduğumu sanıyorlar diye düşünüyorum. Öyle değişik sorularla geliyorlar ki bazen ne diyeceğimi şaşırıyorum. İşin ucunda sağlık var sonuçta. Çoğu kişiye anlatmaya çalıştım ben sadece ebe-hemşireyim. Benim fazla bi donanımım yok.Benim şuanda yapabildiğim tek şey doktorun bize dediklerini uygulamak.
Hastanede staj dönemimde orada birkaç haftadır yatan hastalar bizim stajyer olduğumuzu hemen anlıyorlardı. Bu yüzden problem yoktu. Ama ya yeni gelenler bin bir çeşit soruyla sıkıştırıyorlardı bizi köşeye. Hocamızla çözmeye çalışsak da bu problemi insanlarımızın davranma stillerine çare bulamadık. Burda bu konuda blog yazıyorum çünkü belki insanlarımıza sesimi duyurabilirim. Kolunuzdaki kaşıntının sebebini, başınızın neden ağrıdığını bir ebe veya hemşre bilemez. Lütfen bizi de zor durumda bırakmayın.
Hadi soruyolar tamam..! Bilemeyince de bu sefer sen tembel öğrenci oluyorsun .Yahu sen bana sorsana çalıştığım yerlerden.Ama yok işte olmuyor öyle. Kendi akrabalarım bile acımıyorlar bana da diğer insanlar mı dikkat etsinler??
Kendi teyzem soruyor ananenin sırtında beze gibi bişey var bu neden çıkıyor? Teyze ben nerden bileyim gözünü seveyim. Üstelik daha 1. sınıf öğrencisiyken.. Daha iğne bile yapmayı bilmezken!!!!!
İşte bu yanlış girişimlerinizle ilgili olarak ben karşı taraftan biraz dertleşeyim istedim. Karşı taraftan kastım şu: bu güne kadar hep halktan hastanelerdeki memurların bir şeye doğru düzgün cevap vermeyişine kızdıklarını okudum. İşte bu da memurun dilinden cevap.... Doğru kişiye sorduğundan emin misin??????

 
Toplam blog
: 2
: 430
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

Kendi hakkında konuşmayı beceremeyen biriyim ben. Ama kısaca bahsedeyim biraz. 1987 yılı Kocaeli doğ..