Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '19

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yanlış mı?

 Acaba nerde yanlış yapıyorum,

 Fazla değer verip fazlamı seviyorum yoksa herkesi kendim gibi mi biliyorum  anlayamıyorum. Ya da bir hayal kuruyorum hayalime  bir adam koyuyorum ona aşık oluyorum .Çözüm bulmadım  belkide aşka aşığım.

Her şeyini düşünmeye çalışıyorum belki de fazla anaç duygular içerisindeyim  çok uzun yıllardır sadece anne olduğum için.Kırmamak incitmemek için elimden geleni yapıyorum ama artık alınıyorum ben  ilgi gösterdikçe geri kaçıyor insanlar.

 İçimde kelebekler uçuran ,nefesimi kesen ilgisinden , sevgisinden sarhoş olduğum adam gidiyor yerine başka biri geliyor . Ben tüm hayatımı önüne serdiğim için mi böyle oluyor vazgeçemez diye mi düşünüyor sizce neden.Birini arayıp iki güzel laf söylemek bu kadar mı zor. Uzaktan ilişkilerde bu daha zor oluyor üstelik her istediğinde görememenin yanına her istediğinde konuşamamayı ekleyince o kişi  bencillik yaptığını düşünmeye başlıyorsun.Soru işaretleri ile doluyor kafan acaba kelimesini ilişkiye sokmak ne kadar doğru bilemiyorum. Kendi mi suçluyorum  hatalıyım diyorum , ilişki yürütemiyorum çok şey istiyorum diyorum.  

 

 
Toplam blog
: 23
: 143
Kayıt tarihi
: 03.09.10
 
 

 sufi ..