Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '09

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Yansılama

Yansılama
 

........


Sana merhaba aşkım diyemem …

Bu güne dek söylememişimdir de …

Mecazlarda atıp tutum aşkı,

Gel gitler yaşadım inanıp inanmama arasında,

Kızacak bir şey yok aşka, rengini çoktan belli etti,

Bize imkansızı sevdiğini söyledi.

O çığlıklarla beslendi.

Hepimiz aşka aşığız,

İtopik hayallerimize birilerini ekliyoruz,

Aşkın kostümünü dilediğimize giydiriyoruz.

Yapacak bir şey yok tatlım,

Hiç ısınmamış kalbimi buzla besliyorum,

Yanılsamalarda yaşayanları izlemeyi seviyorum…

Gözlerim bakışlarının ardına indiğinde,

Kilitli odalarında yitirdiklerini görüyorum….

Gördüklerimi hatırlıyor musun?

Ya da sana hatırlatıyor muyum?

Sen bakışlarımda beni arama,

Gerçek ben diye bir şey yok.

Çizdiğim resmin içinde yaşıyorum,

Salıncağımda uçuşan düyayı seyrediyorum…

Bana kendimi unutturuyorsun,

Hatırladığımda yanımda olmuyorsun.

Yüzümde güller açtığında bir tanesi hep sana ait,

Sebebini biliyorum…

Seni ararken kaybolacağımı biliyorum,

Beni ararken kaybolacağını biliyorum,

Ve seni yeterince tanımak istemiyorum…

 
Toplam blog
: 21
: 370
Kayıt tarihi
: 13.06.08
 
 

Müzik dinlemek, özellikle sevdiğim arkadaşlarımla gezmeyi çok severim...  Üniversitede Grafik t..