Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Yansıma

Yansıma
 

Yorgun ve bezgin bir gölgeyim sokaklarda
Beni bırakıp kendi başına yürür gider öylece
Sürükleyip götürür beni yanında bir sırdaş gibi
Ne aklıma uyar ne de gönlümün sesine

Beni ele geçirmiş, gezdirir kendini
Akşamları da koluma girip eve döner
Ben hayal, o gerçek sanki
Hayâsızlığı ele alıp köle etmiş beni

Yalçın kayalar bile ölümsüzlüğe karşı koyamazken
Sırt çevirip şafağın gelincik göğüne
Sonsuz bir ömre heveslenip güneşe kafa tutar
Öz varlığı ile soluklanıp benimle cenge girerken

Gündüzleri bıraktım artık akşamları yürüyorum
Hasta yatağında benimki, şimdi can çekişiyor
Cılız elleriyle dokunup yalvarsa da maskaraca
Kendimi yağmalatmadım, yeni bir yaşama dönüyorum

 
Toplam blog
: 73
: 526
Kayıt tarihi
: 21.08.12
 
 

1979 Yabancı diller yüksek okulu almanca bölümü mezunuyum. 2 Yıl tercümanlık yaptım. 28 yıl da öğ..