Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Yar

Yar
 

www.picssrea.com


Ketum kışın keskin soğuğudur anılarıma üşüşen

İçli bir türkünün katığındaki erzağımı ısıramadım

Nefesim yalnızlık kokuyor

Sessiz durakların yorgun otobüslerine değdi aksin

Duran yolların uzağındasın

Kırılan kırçların yansımasında...

Yağan karın eriyikleriydik

Karda izini belli etmeyen

Kardanaşıklardık aceleci yelkovanın bizi dürttüğü

Zamansız kardelen buketleri...

Hasret vurgunu düşlerin tesellisinde aradım kovuğunu

Ağlayan bir mumun uykusunda irkildim umarsız

Senden benden kopan yapbozlar tutturdum geleceğimize

Gözbebeğimde bittin yine

Islığım oldun ağızlar dolusu gülücüklerin çığ koparan seveceni...

Kaynayan terimi yutan yastığının boşluğundayım sevgili

Kanayan parmağımın dikenindesin biliyorum

Sağım solum arkam önüm sobelendiğim gülüm

Elma dersem de çık; armut dersem de...

 
Toplam blog
: 28
: 422
Kayıt tarihi
: 29.11.07
 
 

 İzmir'de yaşıyorum. Yazmaya başlamanın en iyi yöntemi ''biran önce yazı yazmaya başlamaktır ..