Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

yarım kaldı

Anılarım özlemlerim,

Sevinçlerim sevdalarım,

Hepside yarım..

İçimde, geç kalmışlığın,

Telaşını taşıyorum.

Yaşanmamış aşklar

Hayallerimi süslerken,

Gün be gün…..

Gerçeğe döndürüyor

Beni bu mevsim.

Hüzünler atağa geçiyor,

Yere düşen sarı yapraklar

Ansızın yağan yağmurlar.

Ürperten sert rüzgarlar.

İşte o zaman,

Yüreğimle hesaplaşma başlıyor.

Belki de,

Sorgulama seanslarında

Ter atıyorum.

Ağır geliyor insana,

Doğruları yanlışlardan ayırmak.

Delicesine bir aşka tutulman bile,

Değiştirmiyor kaderini…

Elimde olsaydı eğer,

Yılları silmek isterdim,

Hayat defterinden.

Yağmur altında ele ele dolaşmak,

Gecenin mehtabını,

Denizin dalgasını,

Yürek yüreğe seyretmek,

Sevdiğinle.

“Keşke” lere dönmeden,

Her şeyi ardımda bırakarak,

Mutluluğu isterdim.

Oysa ki, şimdi….

Düşen yaprakların üzerinden,

Basarak yürüyorum.

Anılarım, özlemlerim sevdalarım,

Hepside yarım…..
 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..