Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '07

 
Kategori
Siyaset
 

Yarın...

Yarın...
 

Saydık saydık bitirdik günleri... Yarın sandık başına geçeceğiz hep birlikte...
Söz sahibi biziz yarın... Kaderimizi belirleyecek olan biziz...
Nasıl bir ülke istediğini anlatacak olan biziz...
Ben kendi adıma, çocuklarım adına, onların gelecekleri adına, aydın, ilerici, temiz bir ülke istiyorum...
Kadının daha çok söz sahibi olacağı bir ülke istiyorum...
Terörün, törelerin bittiği huzur dolu bir ülke istiyorum...
Hortumcuların olmadığı, kendi çıkarları adına ülke çıkarlarını feda etmeyecek bir başbakan istiyorum...
Halkla nasıl konuşacağını bilen, seviyeyi elden bırakmayan bir başbakanımız olsun istiyorum...
Malum ülkelere yaranabilmek için ülkem adına taviz vermeyecek bir başbakan istiyorum...
Ekonomi düzeldi diyerek salt kendi ekonomisinden bahsetmeyecek bir başbakan istiyorum...
Çocuklarımın çağdaş bir eğitim alabileceği, ileriye sadece ileriye gidecek bir ülke istiyorum...

Ve daha burada yazamadığım bir çok şey...

Dilerim yarın herkes sözün kendinde olduğunu hatırlar ve nasıl bir ülke istediğine karar verir...

Özellikle kadınlarımız... Kazandığımız haklara sahip olmayan ülkelere bir daha baksınlar lütfen...

 
Toplam blog
: 33
: 2386
Kayıt tarihi
: 16.03.07
 
 

1970 İzmir doğumluyum. Yaşadığım bu şehire aşığım. Tipik bir kova burcuyum. Hayatı, doğayı, insanl..