Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Yas emen bir sessizlik girdi düşüme

Yas emen bir sessizlik girdi düşüme
 

ALINTI


Pencereyi Kapattım

Üşümemek gerek kış bakışında

Dün gece uykumu aldı
Oturttu mahkûm sandalyesinde
Gezindi düşüncelerimde sinsice
Bir kuş bakışı
Bir kış bakışı
Acıttı yine düşlerimi sessizce
Gözlerimi kapadım
Uykuya yenik düşmek ti maksadım

İnattı
Gitmedi

Git dedim, git artık git düşme düşüme
Vicdansızın düşlerimde işi ne

Bak uzaktan geliyor acı bir siren sesi
Tükendi tükenecek ambulansta nefesi
Kimdir neyin nesidir bilmeyecek bu nefes
Sıcacık yatağımda duyduğum bu en acı ses

Kalktım yatağımdan
Pencereye koştum pür telaş
Gökyüzünde yıldızlar sarmaş dolaş
Yas emen bir sessizlik indi birden geceye

Bir şarkı düşüverdi yas/emenler dilimde
Hatıralar zihnimde
Derin bir nefes alıp geceyle selamlaştım
Gökten bir yıldız kaydı ben yıldıza adaştım
Sonbahar mı içimde ben mi sonbahardaydım
Hatıralar gözümde canlandı ziyandaydım

Git dedim, git artık git düşme düşüme
Vicdansızın düşlerimde işi ne

O ses de ne
Bir kuş muydu dut ağacında öten
Yoksa ben mi yanıldım ses gaipten
Gecenin ayazından bir kuş bakışı geçti
Gözlerimden aktı da kirpiğe baktı geçti

Ne zaman yakmıştım sigarayı
Derin bir nefes çektim üfledim karanlığa
Nicedir izlememiştim ayı
Düşlerimi bıraktım gecenin ayazına
Bir anlığına

Pencereyi kapattım yavaş
Bıraktım gökyüzünde yıldızları sarmaş dolaş

Git dedim, git artık git düşme düşüme
Vicdansızın düşlerimde işi ne

Hadi, hadi yat artık yeter üşüme

Yas emen bir sessizlik girdi düşüme

Düşme Düşüme

 
Toplam blog
: 66
: 452
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Udi, bestekar ve şairim. TRT'de bestelerim bulunmakta olup, bazı eserlerim de TRT ses sanatçıla..