Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Yaş yetmiş //

Yaş yetmiş //
 

Yaş Yetmiş //


(Yaş Otuzbeş şiirinden adepte edildi)

 C.Sıtkı Tarancı’ya Saygıyla)

 

Yaş yetmiş yolun tamamı eder

Varılacak yerin sonundayız ömrün

Delikanlı çağımızdaki cevher

Ağlamak sızlamak nafile bugün

Gözüne kaşına bakmadan gider

 

Saçlarıma kar mı yağdı ne var?

Benim mi ey dostlar, bu kırışık yüz

Ya gözler altındaki sarkık torbalar

Neden pişman görünürsünüz

Yıllar yılı saç taradığım aynalar

 

Zamanla nasıl da yaşlanıyor insan

Kime sorsam ben değilim

Nerde o eski günler o aşk o heyecan

bu güleç yüzlü adam ben değilim

Yalandır haylaz olduğum yalan

 

Kaçamak şeylerdi ilk bakışımız

Hatırası bile keyif veren

Yola birlikte çıktığımız

Dostlardan da ayrıldık bir bir

Peşimizde yalnızlığımız

 

Gök yüzünün mavi rengi varmış

Geç farkettim sözün sert olduğunu

Su insanı yıkar, ateş yakarmış

Biten her günün dert olduğunu

İnsan yetmişine gelince anlarmış

 

Armut sarı, elma kırmızı sonbahar

Her yıl biraz daha soluyor mevsim

Ne dolanıp duruyor tepemde bulutlar

Hangi evden çıktı bu cenaze, ölen kim ?

Bu kaçıncı yuva gördüm tarumar

 

Bizi bekler ölüm köşe başında

Uyuyup da uyanmadın olacak

Kim bilir nerde kaç yaşında

Belki de kimseler kalmayacak

Sen bir başına musalla taşında !..

 

 

 

 

*C.Sıtkı Tarancı -  (muzaffer yıldırım)

 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..