Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '13

 
Kategori
Güncel
 

Yasaklara inat 29 Ekim

Yasaklara inat 29 Ekim
 

29 Ekim


Farklı dil, inanç ve kültürleri bir arada yaşatan, gönüllerimizi kaynaştıran büyük bir adalet ve barış medeniyetinin mirasçıları olan bizler, kardeşçe birbirimizi kucaklayarak, birbirimize sımsıkı kenetlenerek aydınlık yarınlarımızı hep birlikte kuracağız. İnanıyorum ki, bundan sonra da Cumhuriyetimizin hedefleri doğrultusunda çok daha büyük mesafeler kat edeceğiz ve çok daha büyük başarılarla Cumhuriyetimizi taçlandıracağız...

Mustafa Kemal Atatürk’ün de dediği gibi " Benim naciz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır, ancak Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır."

CUMHURİYETİN, milli birlik ve bütünlük içerisinde yüce milletimizin, değerli gazilerimizin, ulu önderimiz Mustafa Kemal Atatürk ve aziz şehitlerimizin canları pahasına verdiği mücadelelerle kurulduğunu hatırlatıyor, “Bizi biz yapan ve millet kılan değerlerimizin, yılla boyunca yaptığımız kader birliğinin iyi anlaşılmasını diliyorum. Bize bağımsız bir vatan bırakan ecdadımızı, şehit ve gazilerimizi; kahraman Mehmetçiklerimizi rahmetle anıyor, bu duygu ve düşüncelerle; tüm hemşerilerimin ve milletimizin 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı’nı kutluyorum.”

Cumhuriyetimizin 90. Yılı Türk İslam alemine hayırlı uğurlu olsun...

Türk olmaktan duyduğumuz onuru Müslüman olmaktan duyduğumuz gururla birleştirdiğimizde bizi hiçbir kuvvet parçalayamaz Türkiye!” (Hasan Güçlü)


Saygılarımla
Hasan Güçlü

 

 
Toplam blog
: 31
: 731
Kayıt tarihi
: 05.12.11
 
 

Hayatın her anından tad almayı bilmelisiniz... ..