Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '12

 
Kategori
Eğitim
 

Yaşam Boyu Öğrenme

Yaşam Boyu Öğrenme
 

   AB  politikalarında yaşam boyu öğrenme de üzerinde  durulan en önemli konulardan birisidir.Türk eğitim sisteminin niceliksel olarak en sorunlu alanlarından birisi yaşam boyu öğrenmedir.Ortaöğretim kademesinde bile çok sayıda genç okul dışında kalmaktadır.

  Okul dışında öğrenme alışkanlığı kazanmak.En önemli eğitim etkenlerindendir.AB eğitim sisteminde en önem verdiği etkendir.

  AB  ülkelerinde 25-30 yaşları arasında nüfusun önemli kısmı eğitim görmektedir.Eğitim ömür boyu alışkanlık haline getirildiğinde değişimleride takip edebilme,herşeyi azda olsa bilme gibi etkinliklerimiz oluyor. 

  AB ülkelerinde yüzyılların birikimiyle gelmiş olan çok özgün eğitim yaklaşımları ve modelleri uygulanmıştır.Halk eğitimi sahiplenmiştir.Özerk eğitim uygulamaları vardır AB ' nde  ve mesleki yönlendirmenin örnekleri vardır.

   AB 'nin temelde dinamik,eleyici,çeşitli,özerk ve rekabetçi özelliklere sahip olduğu görülmektedir.

 
Toplam blog
: 285
: 4026
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

      Üniversiteyi Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesinde Fizik öğretmenliği bölümünden..