Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Yaşam kaçtı gözüme

Yaşam kaçtı gözüme
 

Bugün efkar günü... Gün ayrılık


Koşuyorum soluk soluğa gidenlerin ardından

Çığlıklarla sonsuza uzanıyor zaman, çalarak canımdan can

Aşktan başka sığınağı olmayan, bir deliyim akıllılar içinde


Bir çocuğum inatla hiç büyümeyen inatla büyük bir saflıkta yürüyen

Nereden gelmiştim nereye gidiyordum bu çocuk saflığıyla atan yüreğimle

Aşktan başka sığınağı olmayan, deli bir Mecnun saf bir Ferhat’ım


Yollara düşmüşüm sevgi ıssızı bir coğrafyada yürüyorum çırılçıplak

Gül yüzlü Duygu (lar) kanatıyor yüreğimi sarılıyorum inatla seviyorum inatla

Aşktan başka sığınağı olmayan, yenilgiler üstüne yenilgiler alan bir sevda düşkünüyüm


Ey İstanbul aşkların şehri ne vakit bir yaşmak düşünsem

Pusudaki yetişiyor elinde Lilyum çiçekleriyle sarmaş dolaş aşkla

İkidir aynı oyunu oynuyor Duygu sağanağı, yalan tutuklayan gülüşünü


Sevda ihanetleri çoğalmış dağ dağ, dağlar dağ olmaktan utanır

Sen utanmazsın sevda oyunundan ikidir yenersin beni

Sen beni anlamadın, Ankara anlamadı, sen sevda gör beni


Anam çıkıp bakarsa yollarıma deyin ki

Yalanmış her şey yalan

Sevmek diye bir şey yokmuş


Anlasana…

Yaşam kaçtı gözüme


Dünya dönüyor loo

Bırak dönsün şerefsiz

Yağmalanmış sevdam

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..