Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '14

 
Kategori
Deneme
 

Yaşamak

Bugün canım çok sıkılıyor enerjim çok düşük nedenini bilmiyorum. Yaşam enerjisi nedir neden düşer yaşadığımız ortam mı etkiler bilemiyorum. Sıkıntımı yazıya dökmek istedim paylaşmak istedim boş beyaz sayfayla belki birileri okur bilinmez ki. Böyle duygular içinde baharın limoni günlerinden birini yaşamaktayım. Acaba son yıllardaki ülkemizde yaşananlar mıdır bana bu sıkıntıyı yaşatan. Bahar canlılarda yeni başlangıçların habercisidir. Belki benim içinde bir başlangıç olur bu bahar bilemiyorum. Ama enerjim gerçekten çok düşük sanki fırtına öncesi sessizlik gibi..

Zaman zaman ölümü düşünüyorum. Düşünmeyen var mıdır bilmiyorum. Bazen de diyorum kendi kendime me dünyada daha bir çok felaket yaşanıyor senin canın sıkılsa ne olur. Haline şükret. Ama bu duygularda sıkıntımın geçmesine derman olmuyor.

Zaman durur mu acaba mola verir mi bizler için bir düşünce boşluğu yaratır mı bizim için bilinmez belki...

 

İşte böyle bugün duygularım hiç bir şey yapasım yok yazmak bile çok zor geliyor belki rahatlarım diye yazıyorum...

 
Toplam blog
: 14
: 340
Kayıt tarihi
: 12.02.10
 
 

İzmir Karşıyaka'da oturuyorum. 1964 Ankara doğumluyum. Ziraat Mühendisi olarak özel sektör tohumcu..