Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Yaşamın ibresi

Figanı düşerken sararmış yaprakların
Çelikten örülmüş ağaçlarından,
Kasvetli rüzgâra kokuyordu
Küçüklüğüme dokunuyordu
Yaşamın ibresi, babamın gözünde.
“Çocuk değilsin sen! ” - diyordu,
Çocukluğumda bile.
'Doğalmış meğer yıllar geçti,
Babam bana “sen büyüdün”
Asla demedi!
'Ben şimdi bilgeli gibi sanki yeni doğan,
Erken büyüdüğümü sandığım
Zaman zaman, kavgaların peşinde.
Savaşıyorum mimarisiyle
Çocuk ve orta yaşlılığımın
Beyaz kâğıtlar üzerinde.
'Akıntıya veriyorum
Ağızımdan düşen kelimeleri
Boyun eğmeden kıyasıya yarışıyorum
Kızıl korlar üzerinde kaçarken pusudan.
Yaşayan bir ölüden ziyade
Yaşlanmış çocuk olma
Korkusundan.

 
Toplam blog
: 67
: 383
Kayıt tarihi
: 08.10.08
 
 

06.03.1957 yılında Bulgaristan’ın Silistre ili Aydoğdu ( İskra ) köyünde doğdu. İlk ve orta okul eği..