Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '14

 
Kategori
Güncel
 

Yaşasın! Tecavüz artık serbest...

Yaşasın! Tecavüz artık serbest...
 

Ortalığı karıştıranlar...


Aslında ortalığı karıştırmak, birilerini de kaşımak niyetinde olmasam da...

Kardeşim, durduk yerde tırmalanıyoruz. Sabah sabah afyonum patlamadan duyduğum ilk haberlerden biri yatağımdan zıplattı. Şu ana kadar da aklıma mukayyet olmaya zorluyorum kendimi.

Hani birileri de bi  zamanlar "şu yüzde elliyi evlerinde zor tuttuklarından" dem vurmuş tu ya. İşte onlara şimdi hak verme de gör!

Kardeşim, iyi de... Akıl bu ! Onun bunun yüzde bilmem nesine benzer mi?

Benzemez !

Akıl...

Buyrun işte  "Çocuk gelinlere" daha niceleri eklenecek...

Hem de en Yasal'ından. 

"Çocuk tecavüzcüsüyle evlenirse mesele kapansın.

Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı'nın hazırladığı kanun tasarısı taslağında tecavüze uğrayan çocuğun tecavüzcüsüyle evlenmesi durumunda davanın düşmesi yer alıyor." muş.

***

Prof.Dr. Avukat, Gazeteci Yazar Hüseyin Üzmez'i hatırlıyorum. 13 - 14 yaşlarında bir kıza "cinsel taciz ve tecavüz" suçlarından tutuklanıp, 25 yıla yakın ceza almış ve "kızın bedensel ve ruhsal sağlığı" bozulmadığından  (!) 5. ayda tahliye olmuştu...

Aslında ortalığı karıştırıp  birilerini kaşımak gibi niyetim olmasa da .

Kardeşim, bu düpedüz vahşet ! 

En Yasal'ından hemde ...

Benim polisim, benim valim, benim savcım, hakimim vs. den sonra "benim tecavüzcüm" de denir mi bilmem.

Bildiğim...

Birilerinin  HSYK'ya   da kafayı iyice  sıyırttırdığıdır  kardeşim.

Gülriz Yiğit 

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..