Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşlandıkça değil yaşadıkça anlarsın

Bu gün uzun zamandan beri yapmak istediğim birşeyi yaptım ve yıllardır yazdığım bütün şiirlerimi notere götürüp onaylattım. Daha önce bunu zamanım olmadığı için yapamamıştım fakat, hata yapmışım. Çünkü bir çoğunu internet sitelerinde paylaşmıştım ve bir başkaları tarafından çalındığını gördüm. Dolayısı ile bir hak iddaa edemedim. Hatta burada paylaştıklarımı bile silmek zorunda kaldım. Gerçi milliyet o kadar güvenilir bir site hazırlamış ki yazanların emeğini dikkate alarak, Çalınması biraz zor. Fakat ben genede bunca yıllık emeğimin çalınmasından çok korkuyorum. 01.08.2011tarihinden itibaren şiir kitabım yayına çıkacak burada da yayınlamaya başlayacağım. 

Kitabımın adını burada sizler le paylaşmak istiyorum. " Yaşlandıkça değil, yaşadıkça anlarsın." Umarım Yaradan mahcup etmez beni sizlere. Bu konuda kendime oldukça güveniyorum. Okuyan herkesin kendinde birşeyler bulacağı şiirler var; hayata, aşka, sevgiye, nefrete dair. 

Sizlerin desteğini bekliyorum ve burada yazdıklarımı beğenen bütün arkadaşlarımıza teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum. 

 
Toplam blog
: 28
: 3650
Kayıt tarihi
: 12.10.10
 
 

İzmir'in Buca ilçesinde doğdum. Onbir yıldır İstanbul'da yaşıyorum. Yıllardır edebiyata olan mera..