Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Yastığımın kılıfı

Yastığımın kılıfı
 

YASTIĞIMIN KILIFI


Yastığın kılıfını sakladım, o günden sonra.

Rengi daha canlı

Desenleri daha hoş geliyor, şu aralar gözlerime

Biliyormusun 

En az senin kadar yumuşak hala

Omuzlarında uyuyor gibiyim.

Karşıma koyuyor, saatlerce izliyorum onu

Desenleri her gün farklı bir şeyler anlatıyor bana

Geçmişe dair ne varsa

Biliyormusun

Hala sen kokuyor

Soruyorum kendime

İnsanın kokusu değişmez mi hiç?

Değişmemiş kokun

Ciğerlerim taşarcasına çekiyorum içime

Her seferinde.

Her seferinde, canım acıyor

Soluksuz kalıyorum boğulurcasına

Olsun, bu bir mutluluk

Ve

Bu mutluluk, sonu ölümde olsa

Sonu acıda olsa

Her şeye değer bence.

En acısı ne biliyormusun?

Ben bu kokuyu 

Ömrüm boyunca sensiz koklayacağım

O yastığa ömrüm boyunca sensiz sarılacağım

Ve 

O yastıkla aynı yatakda öleceğim.

Aslında çok yakındasın

Ama uzak olmalı sevdan

O gemiye binip gitmeseydin,

Ya da kara görünürken dönüp,

Filikayla dönseydin bana.

Artık çok geç

Sevdan sadece kalbimde büyüyecek

Artık sende gelsen

Ne toprağım kaldı büyütecek

Ne suyum kaldı besleyecek

Sen ayrı dünyaların kadını

Bense  sıradan bir erkek

HOŞCAKAL

 
Toplam blog
: 47
: 1672
Kayıt tarihi
: 18.11.11
 
 

Engin Göksu  1976 Kayseri'de doğmuş. Cumhuriyet Üniversitesi Jeoloji Müh. bölümünü bitirmiş. Hale..