Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Yavaş çekimde yol alırken

Yavaş çekimde yol alırken
 

Martılar ve zaman


Çocukken zaman bir türlü geçmezdi.
Hızlandırıp zamanı büyümek isterdim.
Şimdi ise zaman yetmiyor,
Yavaşlatsam artık,
Diyorum.
Acelem de yok ya bu yaşamda,
İçime sindire sindire çeksem her şeyi...

Hızlandırılmış yaşamları hiç sevmiyorum.
Kuşların sesini yutarken,
Çiçekleri duysam,
Denizin dalgasının kıvrımına, rüzgârın sesine bakarken,
Bulutlara dokunsam.
Yaşamı yudum yudum, ağır ağır adımlasam,
Kumların üstünde yuvarlansam,
Her şey yavaş yavaş, ağır çekimde yol alsa,
Einstein kızar mıydı?
26.07.2004

 
Toplam blog
: 222
: 1359
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Matematik öğretmeniyim. Liselerde okutulan MEB Talim Terbiye Kurulundan onaylı matematik ders kit..