Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '21

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Yaya geçitleri işgalleri

Yaya geçitleri işgalleri devam ediyor. İşe başladım çok şükür dışarı hayatın içine dâhil olduk. İnsanlarla selamlaşmak sohbet etmek ve açık havada yürüyerek işe gitmek güzel.

Yaya geçitlerine yine araba Park ediyorlar. Resimleme ve raporlama yapmıyorum görev sürem doldu genel kurul sürecindeyim gelecek olan yönetim dilerse devam eder.

Ben sadece bastonumla arabaya dokunuyorum ve sesli olarak hatırlatıyorum yaya geçitlerini işgal etmeyin.

Kutucular. Kutucular iş merkezindeki otoparkın girişi yola araba koymaya devam ben bu konuların çözülmeyişinde yöneticilerin kayıtsızlığı ve özellikle üç beş engelli için esnaf ve halkla karşı karşıya gelmek istemediklerini düşünüyorum zaten işgaliye kanununu merkezi hükümet çıkarıyor belediyede uyguluyor ikisi de sorumlu birde engelliler kamuoyu oluşturmada el birliği yapmıyor.

Demokrasilerde baskı gurubu olmanız şart yoksa en haklı talepleriniz karşılık bulmaz tercih sizin kimse şikâyet etmesin şikâyet hiç bir sorunu çözmez aktivizm şart sizin dertlenmediğiniz müdahil olmadığınız sorunu kimse çözmez benim mahkememde üç dört kişi vardı o zaman bu işlerin kolay kolay çözülemeyeceğini düşündüm kim vardı Görmeyenleri koruma derneği başkanı Haldun Kırkık Avukatım Ufuk Özen ve Müjgân Bilgen Özen vardı. Demek ki dertlenen ve müdahil olan bu arkadaşlarmış bende tarihe notumu düşüyorum.

Beyazay derneği genel merkezi ve şubelerinden basın açıklaması ve benzeri açıklamalarda yapılmadı. Sadece Sayın Lokman Ayva basın yönlendirmesi yaptı onlarda korkudan haber yapamadı. Bu işler görüldüğü kadar kolay değil birçok arkadaş sosyal medyadan paylaşma yorum yapma gereği bile duymadı olsun canları sağ olsun.

Bundan sonra inşallah sorunlarına sahip çıkarlarda çözülür yoksa arabalar başımızın üstünde gezecek. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..