Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '15

 
Kategori
Eğitim
 

Yaygın eğitime merhaba

Kurslar açıldı Türkiye'mizin illerinde Milli Eğitim Bakanlığına bağlı olarak Halk Eğitim kursları faaliyetlerini sürdürüyor. Çeşitli branşlarda bilgilendirme kursları veriliyor, Yaygın Eğitimin amacı örgün eğitim sisteminin dışında meslek edindirmeyi amaçlamış, değerli bir eğitim sistemi... Yüksek okullara gidememiş bireylere kısa yoldan meslek edindirmeyi hedef olarak seçmiş. Binlerce sayıda açılan Halk Eğitime bağlı kurslar cennet vatanımızın şehir merkezlerinde, kasaba ve köylerinde hanımlarımıza, genç kızlarımıza yönelik sanatın çeşitli dallarında güzellikleri sunacaklar. Kadınlarımız öğrendiklerini  devam eden hayatlarında nadide yaşamlarının anahtarını ellerinde tutup, tüm dünyaya kapılarını açacaklar.  

Giyim branşında dikiş dikme tekniğini öğrenerek renk, tasarım, moda anlayışını günlük yaşantılarına yerleştirecekler. Yüz, vücut bakımının  gerekliliğini, makyajın neden yapıldığını ve ihtiyacının önemine değer verecekler. Takı, tel kırma sanatı, ev dekore, bahçe bakımını öğrenecekler. Sağlıklı yemek yapma, çiçek yetiştirmenin inceliklerini bilecekler. Zengin geleneksel el sanatlarımızın türlerini araştırarak, istedikleri bölümlerini öğrenmek için seçecekler. Resim yapmanın ilkelerini araştırarak, evlerimizin odalarında mutlaka sanat değeri taşıyan resim, tablo asmanın gerekliliği konularında eğitim alacaklar.      

Dünyanın en güzel bu eğitim sisteminin birini veya birkaçını birden öğrenme gayretini gösterecekler. Yıl sonunda ise sergi faaliyetlerinde bulunarak, insanlara öğrendiklerini sunacaklar. Kadınlarımız, erkeklerimiz Yaygın Eğitime merhaba diyecekler.                                      

Herkeze başarılı eğitim yılı dilerim, sevgilerimle...     

 
Toplam blog
: 24
: 122
Kayıt tarihi
: 25.08.15
 
 

1962 Yılında İzmit'te Doğdu.1981 İzmit Kız Meslek Lisesi ve Akşam Sanat Okulu Resim Bölümü'nden m..