Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '13

 
Kategori
TV Programları
 

Yaz dizileri No 2

Yaz dizileri No 2
 

Yaz sezonunda ekranlarda beliren yeni dizilerimizin bir kısmını geçtiğimiz günlerde yazmıştım. Geriye kalan birkaç diziyi daha izledikten sonra, gördüklerimi sizlerle paylaşmaya devam ediyorum. Bu ikinci tanıtım yazısından sonra dizilerimizin bölüm yorumlarına devam edeceğiz.

 

Aldırma Gönül.

Şahane… Eğer bir kelime ile anlatmamı isterseniz böyle diyebilirim. Çok eğlenceli, kaliteli ve komik…Şahin Irmak gibi bir adam olur da gülmemek olur mu..Onun yanına bir de Tülin Özer eklemişler, tadından yenmiyor..Tülin Özen’i ben çok severek izliyorum. Bir kere çok güzel bir kadın, bir o kadar da iyi oyuncu..Ben onu daha çok komedide seviyorum çok yakıştırıyor kendine çünkü..Bu ikilinin yanına bir Ulvi Alacakaptan koymuşlar diyeyim, başka da bir şey demeyeyim.

İzlerken vaktin nasıl geçtiğini anlayamadığım ender dizilerden biri olmuş. Özellikle Şahin Irmak çok tatlı ve komik. Hele onun bir arkadaş grubu var ki, izlemelere doyamayacaksınız eminim..Ben çok severek izledim ve izlemeye de devam edeceğim. Yaz sezonunun tavsiye edebileceğim dizilerinden birisidir..

 

Bebek İşi..

Olmamış…Gerçekten olmamış..İlk iki bölümünü izledikten sonra bende dolaşan tek düşünce bu.. Öncelikle Bir Erkek Bir Kadın’a özenilmiş, onlara bir de çocuk ekleyelim diye düşünülmüş gibi sanki. Bölümler kısa kısa tutulmuş. Yaklaşık her bölüm 25/30 dk. Aman ne güzel, bıkmıştık uzun dizilerden diyebilirsiniz ve fakat daha ilk bölümde o 25 dakikanın 20 dakikası Nurgül Yeşilçay’ın çok yapmacık ve ciyak ciyak bağırmalarıyla süslenmiş doğumuna ayrılınca diziden bir anda sıtkım sıyrıldı.. Sonrası da çok farklı değildi zaten. Ezik koca, çenesiz ve sinirli kadın ve bir bebeğin hayatlarına getirdiği karışıklık beni ziyadesiyle boğdu diyebilirim. Kısacası ben sevmedim. Çokta bayılarak izlemedim.

 

Sana Bir Sır Vereceğim…

Fox TV’nin yeni dizisi Sana Bir Sır vereceğim, daha ziyade fantastik öykü severler için düşünülmüş olsa gerek. Başrollerde Murat Han ve Esra Ronabar (ki çok beğenirim kendisini) var. Öncelikle Murat Han’ı o kadar kötü adam rolünde seyrettikten sonra, burada mülayim, sakin ve esprili bir halde görmek ilginç bir sürpriz oldu. Aynı şekilde Uçurum dizisinin kötülerinden Esra Ronabar ablamız da bu defa karşımıza evladının peşinde koşan anne rolünde çıktı..Ya Öyle Bir Geçer Zamanki dizisinde kötülük deyince tüm ezberleri bozduran Tuğrul abimiz, yani Serhat Özcan..Ona ne demeli. Oda dizide iyilerin tarafında duran iyi bir karakter olarak gözümüze çarpıyor. Ama ben Tuğrul karakterinden nasıl etkilenmişsem artık, her an bir ters durum bekliyorum kendisinden. Bu noktadan hareketle, dizi sanki tüm kötü karakterleri bir araya toplayıp, hepsini aklama derdiyle yapılmış gibi görünüyor. Bir takım doğaüstü yeteneğe sahip çocuğu kötü adamlardan korumak için, bulabildikleri kadarını evin birine toplayıp, sonra da ailecilik oynamaya başlayan bu dizinin ben çok cezp etmediğini söylemek isterim.

 

Şimdilik yaz dizilerinden bu kadar. Babam Sınıfta Kaldı dizisini henüz izleme fırsatı bulamadığımdan yazıya alamadım. Malum, hepsine birden yetişmek için benimde doğaüstü bazı yeteneklere ihtiyacım var..Dolayısıyla, şimdilik bu kadar yetsin diyelim. Bundan sonraki yazılarda bölüm yorumlarına yer vereceğim diyerek mutlu ve sevgi dolu kalın canlarım..

 

Siyah İnci’den sevgiyle…

www.twitter.com/blackpearl42

 

 

 
Toplam blog
: 55
: 2295
Kayıt tarihi
: 02.12.11
 
 

Kendi halinde bir TV izleyicisi ve yorumcusudur Siyah İnci. Tipik bir akrep burcudur.  Büyük çoğu..