Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

01 Temmuz '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaz geldi, böyle oldu... (kısa bir dertleşme)

Yaz geldi, böyle oldu... (kısa bir dertleşme)
 

Bu ara bir tembellik var ki üzerimde anlatamam. Sanki günlerdir sabahtan akşama kadar, sırtımda yük taşımış gibi uyanıyorum. Öğlene kadar da böyle sürüyor bu durum. Akşam üzeri biraz açılıyorum. Bu seferde biriken işleri yapmamı hatırlayıp işe başlıyorum. Yorgunluğum iki kat artıyor.

Her akşam yatarken sıralama yapıyorum kafamda. Yarın bunu yapacağım, şunu yazacağım, şuraya gideceğim. Ama ertesi sabah tık yok bende. Sıcaktan bilgisayarı açmaya korkuyorum. Sanki içindeki hava çıkacak da ben dahada ısınacağım diye.

Latife bir yana tembellik hastalığı bu besbelli.

Yaz geldimi böyle oluyor işte. Bahar sendromu dedik bitirdik. Kışlıklar kalktı, yazlıklar indi. Hani o hiç giyilmeyen yazlıklar. Nedense her sene öyle oluyor.( benim açımdan öyle) Dolabı boşaltıyorum. Bir sürü tişört. Kimbilir kaç sene olmuş alalı. Her seferinde bu yaz giyerim diyorum katlayıp özenle koyuyorum. O kadar. Ondan sonra sonbahar geldiğinde yine aynı katlanmış şekilde terfi ediyor kıyafetler, yerlerini kışlıklara bırakaraktan... Yalnız nankörlük yapmayayım. Ekim ayı geldiğinde "ah ne zaman yaz gelecek" diye söylenen ben şimdi haksızlık etmeyeyim diyorum yaz aylarına.

Sıcak hava, bol güneş...

Sabahları yürüyüş yapma ihtimali. Sonra gelip kahvaltı.

Uzun günler... Geceleri ılık... Ama işte bunlarla beraber getirdiği tembellik.

İki gündür KPSS sınavları var. Hani kazanılması çok zor gözüken. Kazanılsa bile devlet dairelerine yerleştirilmesi zor olan. Üniversite bitiren milyonlarca gencin tek umut kapısı.

Yok yok bu çok ayrı bir konu. Bu konuda yarası olan (ben dahil) bir sürü arkadaşım vardır. En iyisi susayım ben.

Sıcaklarda sınav çok zor oluyor deyip geçiştireyim konuyu.

Kısacası arkadaşlarım, sanki insan bu havalarda tembellik üstüne tembellik yaşamayı seviyor. Ruhunu, vücudunu dinlendirmeyi belki de.

Hani yaz aşkları vardır ya kısacık süren. Bakın işte onlar bile enteresan. Hele de yazlıklarda yaşanan kısacık aşklar. Tatil bitip de herkes şehrine döndüğünde unutulan aşk'lar...

Yazacak çok şey var aslında... Bu havaların bana ettiğinden dolayı. Ama sanırım yine tembellik çöktü üzerime...

Yine de YAZ ! en güzel mevsim bence ! 01/07/2007

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..