Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '07

 
Kategori
Mizah
 

Yaz geldi

Yaz geldi
 

Ve nihayet yaz geldi Ankara'ya. İyi de bizim buralara çoktan gelmişti geç kalmışsın diyenler vardır mutlaka. Bir Manisalı olarak ben de biliyorum Ege'ye yazın çoktan geldiğini. Ama Ankara'yı da yabana atamam doğrusu.

Nasıl yaz gelmiş acaba derseniz, cıvıl cıvıl kuşlar börtü böcek yada yakıcı güneşten falan bahsetmiyorum. Yazın gelip gelmediğini anlamak için benim tek kriterim var sadece, ve o kriter beni etkilemeden onunla karşılaşmadan kimsenin yaz geldi galiba artık yorumlarına aldırış etmem.

Evet o kriterle dün akşam yüz yüze geldik. Uykumdan uyanmama, şişmiş gözlerime ve yanan lambanın gözbebeklerimi kaşındırmasına sinir olmaktan ziyade, her yıl bu anı yaşadığımdaki heyecanımla gülümsedim yine. Ve huzur dolu bir edayla "yaz geldi artık" diye halimden hoşnut bir iç geçirdim.

Ama ne oldu, etkisi fazla sürmedi tabii o sevimli gülümseyen yüzümdeki mutluluğun şefkati, yastığımın tersiyle beni iki yerimden sokan cani sivrisineği tarihin tozlu sayfalarına gömdüm ve yaz geldi...

 
Toplam blog
: 13
: 547
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

Adım Muzaffer ama kısaca herkes Muzo der. Muz diyenlerde var beni kızdırmak için, arada kızsam da so..