Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '18

 
Kategori
Şiir
 

Yazık Etmişsin Sen Gönül

Gökte parlayan güneş geçilmez, ondan geçtim
 
Soluduğum nefes geçilmez,ondan geçtim
 
İnsanlar, ana baba ve  kardeş  geçilmezde  ondan geçtim
 
Anladım ki saydıkılarımla daha sayamağım niceleri
 
İzhar edilenle, edilmeyenler
 
Rabbin bir lütfu, sevdasının , hepimize apaçık tezahürü
 
Öyleyse nefsim, neden aglamıyor bu gözler, yoksa daha büyük bir mucizemi bekler
 
Öyleyse nefsim, neden sevmiyor bu yürek, yoksa fani olana mı meyleder
 
Öyleyse nefsim, nedir bu başı boşluk nedir bu kadir bilmezlik
 
Daha ne bekler
 

 

 
Toplam blog
: 147
: 135
Kayıt tarihi
: 10.10.10
 
 

Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesinden 1999 yılında mezun oldum, 2006 yılında Maliye Bakanlığına..