Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '09

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Yemek bloglarını gezerek doyuyorum

Yemek bloglarını gezerek doyuyorum
 

Hakikaten şu blog dünyasında tebrik ve takdir edilmesi gereken blog yazarlarının başında yemek blogları yazan kişiler gelmektedir bana sorarsanız. Ben daha yemek pişirmeyi beceremiyorken bu arkadaşlar özenerek pişirdikleri yemekleri, resimleriyle birlikte bloglarına koyarak hepimize faydalı birşeyler sağlıyorlar. Hakikaten ben yemek blogları arasında gezinerek doyuyorum çünkü yemek konusunda benim kadar beceriksiz ve sakar biri daha yoktur...

Bu akşam iş dönüşü yumurta yemek istedim ve yeteneksiz olduğumu unutup mutfağa adım attım... İşte köşedeki kedi'nin yemeği:

Malzemeler 2 adet yumurta labne peyniri evde kalan azcık sucu yağ(göz kararı) tencere ocak çakmak bir bardak su (yedikten sonra içmek için)

Yemeğimin adı: Labne peynirli, salamlı sahanda alevli yumurta

Birincisi Labne peyniriyle yumurta olmazmış, eminim mutfakta yetenekli olanlar bunu biliyorlardır ama benim gibi yeteneksizlere benden uyarı. Bu kadar aç olmama rağmen yiyemedim yahu! Piti ve Osman'ın yemekleri bile daha lezzetli gözüktü gözüme. Üstelik yemeği pişirirken nasıl becerdiysem tava tutuştu, resmen alev aldı ve nerdeyse evi yakıyordum. Zaten evi yaksaydım ev sahibimiz Şevki amca da beni yakardı hayatım böyle salak bir sebepten dolayı son bulurdu... Veya Şevki amca yakmadan zaten yanan evin içinde yanardı, küllerimi bulup bir vazya koyup saklayamazlardı bile bizimkiler....

Efendim, bu şahane akşam yemeğim ne yazık ki çöpe gitti ve ben hala açım. Rejim yapıyoruz diye açlıktan ölecek değiliz ama annem de "banane kendin yap bişeyler" dediği için aç duruyorum. Tek umudum akşam arkadaşlarımın evinde pasta, börek yiyebilmekte şu anda.

İlk baştaki konuya dönecek olursam: hakikaten kocaman bravoları hakeden yemek blogları var, benim de takip etmeye fırsat buldukça takip ettiğim bazı bloglar var, bağlantılarımdan bakabilirsiniz.
İmza Beceriksiz Kedi

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..