Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yemekhanemizde soba kurulu, yanıyor gürül gürül :)

Yemekhanemizde soba kurulu, yanıyor gürül gürül :)
 

Yandı dün :)

İki salonda da kurmuşlar, ikisi de yandı.

Yemekte ekmek kızarttı arkadaşım üzerinde.

Çıtır çıtır, sıcacıktık :)

Mutfak ve yemekhane ayrı bir bina olarak yapılmış vaktiyle bahçede.

Kalorifer tesisatı yok orada.

Klima da kurulmamış.

İki salonda iki soba duruyor.

Yemekten önce yakıyorlar.

Buz gibi havada gürül gürül yanan sobanın tadı başka.

Lapa lapa yağan kar eksik sadece yemyeşil bahçede :)

Sobanın yanındaki masayla dibindeki sandalye benim ama :)

Bütün personel içinde en titrek ben çıktım :)

Arkadaşımla yemeğe giderken titrediğimi gören, zaten sobanın yanına alıyor beni :)

Hem yemek yeniyor hem de soba keyfi planları yapılıyor öğlende :)

Kestane filan yani :)

Turşumuz da geliyor yakında kuru fasulyenin yanına :)

Bu kış güzel geçecek, belli :)

Kar da yağaydı iyiydi :)

Allah'dan ümit kesilmez :)

Du bakali :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..