Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Yemin

Yemin
 

kızıl....yeşil...hazan....


Son zamanlardaki yorgunluğumu anlayabilmiş değilim

Düşünüyorum da

(ki başka da bir şey yapmıyorum bu aralar)

Aşk benden de ağır galiba …..taşımak çok zor…..

Çok yoruyor……..

Bu dünyada gün yüzü görmedim ya

Öteki tarafta da pek parlak değil galiba sonum

Seni sevmemeye o kadar yemin ettim

Ve her seferinde onurumu çiğneyip arsızca bozdum

Cennet diye bir yer varsa beni almazlar oraya eminim……

Gün kızıla dönerken içimdeki ateş gibi renk aldı her yer…..

Ve mevsim senin göz rengine dönüyor yavaş yavaş

Mar.06

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..