Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '08

 
Kategori
Anılar
 

Faldan çok çektik

Faldan çok çektik
 

Fal yüzünden kahveden soğudum :)


Anne diyorum bu ne gelen gidenin haddi hesabı yok kahve içmeye.

Seviyor konu komşu beni diyor.

Hafta sonlarına taştılar sabahın körü gelen gelene, ben bu kadını da mahallede hiç görmedim diyorum, bilmemkimin arkadaşı o diyor.

Bir gün Mezdeke deki kumral geldi o da komşumuzmuş, o da dansöz Leyla’yı getirdi başka bir gün, o da uzaktan komşumuz :))

Benim babam Mehmetefendi mahdumu mu diyorum , - e ne yapayım kıramıyorum insanları diyor.

İşten geldim bir gün baktım Demet Akalın İbo’ yla takılıyorlardı o vakit bizde oturuyor birkaç manken arkadaşıyla, yok artık oldum, mankenlerden biri annemin arkadaşıymış.

Ben bizim evden çıkarken Beyaz’ın annesiyle bile karşılaştım(o hakketten komşumuzdu o vakit) , pes oldum.

Gelemeyen de gecenin bir yarısı telefon açıp, onun yerine kahve içip kapatmamızı, telefonda da falına bakmamızı ister olmuştu :))

Gelenlerin çoğu eşlerinden, kayınvalidelerinden sorunlu olduklarından gündüz yaptıkları muhabbetleri akşam kızımdan dinler olmuştum. ( kocasının sevgilisine kaşar demiş kadın, kızım da bana soruyor akşam , anne o peynir değil mi, kadınlara peynir mi denir diye)

Millette artık coşmuş falla yetinmez olmuş annemden okumasını üfürmesini falan ister olmuştu.

Birkaç kere gelenlere bakmadığında surat asar, trip yapar vaziyete gelmişler annem de bu durumdan bizim sözümüze gelmeye başlamıştı.

Onu seven ve sırf onun için, muhabbeti için gelen de vardı tabi ama sırf kahve falı baktırıp, derdini anlatıp anneme beleş psikolog gözüyle bakan da çoktu.

Bakmıyorum çocuklar kızıyor lafından anlamayanlar, ısrarlar, kıyametler…

Kadıncağız da bir yalan söylemek zorunda kaldı, güya ak sakallı bir dede rüyasına girmiş ve ona fal bakmayı yasaklamıştı :)) .... ve evet bunu yediler (tırstılar zahir)O gün bugün annem gerçek komşuları kimmiş, gerçek dostları kimmiş anladı, evde bize yer açıldı :))

İşin kötü tarafıysa aile içinde kapatıyoruz fincanı bazen, ben yemin ettim diyor kendide inanmış :))

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..