Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '08

 
Kategori
Anılar
 

Yeni bir ev, yeni bir iş ve taşınma telaşı...

Yeni bir ev, yeni bir iş ve taşınma telaşı...
 

Taşınma ve hamburger menüsü


Bu günlerde eşimin iş değişikliği nedeniyle, bende yeni bir çalışma ortamında çalışma kararı aldım. Dolayısıyla evimizi de taşıyoruz, bu nedenle blog sayfalarında olsam da yorumlarla yeterince ilgimi gösteremiyorum. Yeni eve geçince bir süre internet bağlantısı sorunu da olabilir, tüm koşuşturma bitince rahat rahat blog sayfamla da ilgilenebileceğim.

Daha önce de taşınma olayımızla ilgili bir blog yazısı yazmıştım, eskiyi anarak yeni taşınma anılarına yollanıyorum. Daha Mısır anılarını bile yazamadım aslında, taşınma olayımda bitsin, yeterince zaman ayırabilmeyi umut ediyorum. Tüm blog yazarı arkadaşlarıma selam ve sevgilerimle...

23.05.2006 da ki blog yazım...

.........Bir kezde şehir değiştirecektik; Halide aplamla ve kızı benekli kelebek anlaştık, benim için bir hafta sonlarını ayırdılar ve hem eşyamı topladık, hemde yeni eve taşıdık. Benim oğlum o zamanlar 8 yaşında idi, zaten hep oldum olası fast food seven bir çocuktur, ama yeni taşınacağımız yeri sevmesi için baştan anlaştık onunla, ilk gün ona en büyük hamburger menüden alacaktık.

Taşınma işi kolay oldu sayılır, ama şubat ayında olmamız işimizi güçleştirdi. Bu yeni ev kat kaloriferi ile ısınıyormuş, ve ne yazıkki taşındığımız gün elektrikler kesildi. Ev buz gibi , eşyalar heryerde dağınık halde iken biz daha toparlanamadan hava kararmaya başladı. Napalım dedik yarın toparlarız, tabiki ısınma sorunumuz vardı, elektrikler gelmediki bi türlü! Kendimize yatak odasında büyük bir yatak hazırladık, üstüste battaniyeler ve aplam, kelebek, ben ve oğlum orda uyuyacağız, Amaaaaa benim güzel oğlum tutturdu... illada menü isterim diye..... iyi aileyiz ya ve de sözümüzü tutacağızya..Ben o karanlıkta menü almaya gittim. Hepimize yiyecek bişeyler aldım ve oğluma da kocaman bir menü... Tabi biz ortalığı dağıtmadan yedik, ama oğlum illa üşüdüğü için yatakta battaniyenin içinde yemek için tutturdu:) Güzel oğlum yedi yemesine o kocaman hamburgerli menüyü ama; yatağın içinden patatesleri sabaha kadar toplamakta sureyya aplama düştü......

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..