Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '17

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Yeni İşe Başladım

Yeni İşe Başladım
 

Biliyorsunuz hayatımız artık işlerden ibaret, o yüzden bu bloğun ismi neden blogjob diye kendinize sormayın, kendinizi seyre bırakın hayal dünyanızın kapılarını açıp mizahın içinizde efervesan misali köpürmesine izin verin.
 
ŞİRKETİMİZE HOŞ GELDİN.
İşe başladın, herkesle masa masa tanıştın, oturdun yerine ve o meşhur mail vesikalık fotoğrafınla birlikte herkese gitti artık yasalsın ve mal mal bilgisayarına bakıyorsun, merak etme daha sonra evrakların masana yığılması an meselesi..
                                                                
Ve kazan ısınmaya başlar..
 
Arka tarafta senin için dönen dedikodular şunlar ;
 
Bir ay sonra bu da gider..
 
Nerden gelmiş bu ?
 
Ulan aklı yok bunun bu firmaya gelinir mi be ?
 
Bundan bir bok olmaz he.
 
Nasıl giyim lan o.
 
Şeye benziyor bu ya bir oyuncu vardı?.. heh şirrek şirrek
Ve daha fazlası..
 
Sigara molasın da karşılaşman an meselesi olan insanların senin arkandan söylemleri bunlardır saf olma..
 
Kısa kesiyorum bu aşamayı çünkü buralar hep rutin. (sana söylemiyorum ey dinazor sen yeni işe başlamazsın )
 
Kısa zaman sonra hani egolar peşine düşer sonra sende bir tohum atma savaşına girdiğin zaman işte şimdi hikaye başlıyor; bakalım kim daha uzağa işeyecek.
 
Haftaya görüşmek üzere vakit buldukça buralarda olacağım hep beraber goygoya devam..
 
Daha bunun patronu müşterisi iş arkadaşı müdürü var. Var da var..
Daha da uzatıp canınızı uzun yazılarla sıkmak istemem.
 
Neyse ben gidiyim.
 
 
Gidiyorum bak.

 

 
 
Gittim..
 
 
 
Toplam blog
: 16
: 189
Kayıt tarihi
: 09.11.17
 
 

OKU ..