Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '10

 
Kategori
Öğretmenler Günü
 

Yeni nesil sizin eserinizdir!

Merhabalar dostlarım...

Yarın, hepimiz için çok özel bir gün... 24 Kasım Öğretmenler Günü...

İlk aklıma gelen, tabi ki ilkokul öğretmenim Hüsniye Örnek... 45 kişilik sınıf mevcudunu, adeta bir nakış gibi işleyen insan...

İlkokuldan sonra, ortaokul, lise derken, sınavlar, iş hayatı derken, öğretmenimi çok ihmal etmiş, izini kaybetmiştim. Hele evlenip, çocuk sahibi olunca, öğretmenler gününü sadece hüzünlü gözlerle kutlar olmuştum.

Ama bu facebook sayesinde, bu yıl bütün ilkokul arkadaşlarıma ulaştım ve hepimizin de çabasıyla, öğretmenimizi bulduk.

Çok uzun süren zorlu bir buluşma çabasından sonra, öğretmenimizi ziyaret etmeye karar verdik.

İlk görüşmemizde, karşımda ilkokul arkadaşlarımı gördüğümde adeta şok geçirecek gibi oldum. Öyle heyecanlandım ki; anlatamam. Şimdi hepimiz 31 yaşındaydık ama sanki onlar hala 7 yaşındaki arkadaşlarım gibiydi... Ne mesafeler, ne de yıllar, birbirimize olan bağlılığımızı azaltmamıştı...

Neyse uzunca bir hasret gidermeden sonra, öğretmenimizin evine gittik. Aramızda anlaştık, hiçbirimiz kendimizi tanıtmayacaktık. İlk arkadaşımız kapıdan içeri girerken, resmen ona ismiyle "hoşgeldin" dedi. Sırasıyla hepimiz teker teker girdik kapıdan ve hepimizi tanıdı. İnanılmaz bir duyguydu... Bu nasıl bir meslek aşkı ki; okuttuğu bütün çocuklarını yıllar sonra hala tanıyordu.

Öğretmenimiz dahil, hepimiz gözyaşlarına boğulduk... Tam bir duygu şelalesinin önündeydim sanki...

Bu tarihi buluşmayı, asla unutmayacağım... Yarın Öğretmenler Günü olması sebebiyle, bu güzel hayat tecrübemi sizlerle paylaşmak istedim.

Bence, öğretmenlik, çok kutsal bir meslek... Gerisinde, canlı hatıralar bırakıyor ve meslek bitse de gurur hiç bir zaman bitmiyor...

Yüce Atatürk'ün, öğretmenlerimiz için söylediği, çok bilindik sözlerle sizlere veda etmek istiyorum.

ÖĞRETMENLER! YENİ NESİL SİZİN ESERİNİZDİR...

 
Toplam blog
: 71
: 1912
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..