Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yeniden aşk

Yeniden aşk
 

Adı aşk...


Henüz ikinci gün evet. Deliyim sanırım. En azından senden daha deli.. Yoksa sen mi benden daha delisin??? 

Bu yoğun duygu kalabalığı da ne ki? Bir bakıyorum mutluyum, sonra umut... Sonra birden korkular kaplıyor! 

Karmakarışık duygular gidip geliyor sıralı-sırasız! 

Güzelliğin mi beni mutlu eden? Çok güzelsin. Çok güzel olduğuna inanmam sana nasıl garip geliyorsa; senin de güzel değilim demen bana öyle garip geliyor. 

Gülüşün o kadar derininde ki gözlerinin.. O kadar samimi ki! En gaddar insanı bile 2 saniyede köleye çevirecek gücü var! 

Sesin bir dere kenarında oturmuş gibi huzur verici. Su sesi nasıl dinlendiriyorsa insanı; öyle birşey. 

Hepsi mutlu etti tabi.. Yazacak cümle bulmak zor. İstedimki; ikimizin arasında kalmasın bu! Bütün herkes bilsin. 

Yazdım gitti. Ne yazacağımı tasarlamadım. Tıpkı senle konuşurken yaptığım gibi; içimden ne geldiyse öyle yazdım. 

Şimdi bir çocuğun koşmak istediği yüreğine sahibim.. İlk defa seven bir genç gibi heyecanlıyım. 

Korkularım... 

Tek bir korkum var.. 2 günde bu kadar güzelken herşey; bu kadar güzellik katmışken hayatıma.. Bir anda bütün güzelliklerini götürmen.. 

Böyle anlatılmaz ki bu duygu! Hani demiştimya; 

Soyleyemediğim kadar seviyorum seni.. 

 
Toplam blog
: 2
: 416
Kayıt tarihi
: 30.07.11
 
 

Gizli saklı kalmasından yanayım. Bu benim özel ve özgür dünyamın bir yansıması... Sadece 2 kişilik d..