Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

yeniden hayata

YENİDEN HAYATA Hayatı yaşarken doludizgin bir şeyler vardı hep yetişmesi gereken , sıraya konan , bitirilmesi gerekenler diye.Küçük görünen ama tüm zamanı kaplayan detaylar , hayatın gerekleri , vazgeçilmezlerim derken bir an durup nefes almak için dinlenmeye çekildiğimde bir baktım ki zaman akıvermiş ellerimin arasından. Yapraklar nice kopmuş takvimlerden. Her yenisine bir hazırlık , her güne yeni bir beklenti yüklenmiş serpilen yılların içinde. Mükemmeli yakalamak için harcanmış olağanüstü emekler , ertelenmişlikler .Hep daha iyi olmalıydı bir öncekine göre gün. Bu amaçtı belki de yaşamın içinde. Sonra bir an geldiki her şeyin üstüne bir sis bulutu çöktü.

Zorunlu dinlenmeydi bu. Arkama yaslandım bir fincan kahvemle.Durup baktım kendime , geçmişe , geleceğe. Aman allahım bu kadar hızlımı akmıştı zaman.Oysa sanki daha yeni tanıyormuşçasına hayatı öyle heyecan dolu yüreğim.Yılları tüketen benmiydim.Bunca zaman soluk alan , bu kadar çok şey yaşayan. Dönüp baktığımda biriktirdiklerime; mutluluklar kaplamış renk renk , büyük , küçük, aralara hüzünler saklanmış koyu sarı buradayım dercesine kendini göstermiş o koca yığınların arasında. Kırgınlıklar serpilmiş üstüne demet demet .Sonra özlemler dizilmiş sıra sıra. Her birinde yeni bir anlam var. Sonra tüm bunların arkasından bir sayfa sıkışmış hayatımın arasına.Ara verdiğim unuttuğum kendim. buradayım dercesine haykırıyor bana biriktirdiklerimin arasından.Unuttun diyor beni yaşarken hayatı. Senim ben buradayım. Çek çıkar beni yaprakların arasından.Silkelen diyor .Haydi kalk ayağa. Yolumuz uzun değil. Koşmamız lazım. Yakalamamız lazım kaybettiklerimizi , kaçırdıklarımızı. Sil gözündeki yaşları geç değil hiçbirşey için . Tutabiliriz zamanı bundan sonra birlikte. Ben kendimle olunca aşarım engelleri , çağlarım akarsular gibi diyor. Haydi şimdi yeniden başlama zamanı. Tut ellerimi sımsıkı , rüzgar girmesin parmaklarımın arasına , hayatı yakalamak zor değil sahip olduklarımla.Doğacak gün benim için doğmalı artık yapacaklarım , yetişecekler için değil. Bana ait olmalı her saniyesiyle.Kendimi bulmalıyım geçen zaman içinde. Sevdiklerim , istediklerim olmalı , mecburiyetlerim değil. Deniz kenarından geçerken bu sefer durup bakmalıyım ufka. İyot kokusunu içime çekecek vaktim olmalı bu defa. Koşturmadan yetişmek zorunda kalmadan durup dinlenmeliyim orada .Kimbilir belki sıcacık bir çay yudumlamalıyım karanfil kokulu gün batımında. Zaman geçerken ömrümden geride bıraktığım , unuttuğum hiçbirşey kalmamalı. Yaşanmalı sonuna kadar. Hüzünleri ve mutlulukları yalnız benim için olmalı. Artık hayat benden yana akmalı. Başka nehirlere yol göstermek yok artık. Onların yatağını değiştirmeye çalışmak da . Yıllar geçerken yalnız ben ve bana ait olanlar olmalı yaşamımda. Hoş geldin yeni hayat yaşamıma…..

 
Toplam blog
: 13
: 913
Kayıt tarihi
: 04.02.10
 
 

İstanbul doğumluyum.Bir kızım var 4 yaşında. Okumayı ve yazmayı çok seviyorum. Yazdıklarımı paylaşma..