Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '16

 
Kategori
Deneme
 

Yeniden olmak

Yeniden olmak
 

Zamanda yaptığım kısa yolculuklarda  duygularıma yabancıyım artık; bu yabancılık beni korkutuyor. İnandıklarım bir anda renk değiştiriyor. Değişenin içinde doğrularımı arıyorum. Duygularım sessiz ve kımıltısız birer kelebek… Bekliyorum; oluşumun gerçekleşmesini umutla. Gücümü sessizliğimden alıyorum.Sonsuz bir sessizlik benim ki… Yaşantımı ne yargılayabilecek durumdayım ne de gelecek için bir model çizebilecek. Başlangıç noktası biliyorum ve kararlılıkla doğrumu yaşamak istiyorum. Bazen hüzün dalgası sarıyor bütün hücrelerimi;yılmıyorum  fakat  durgunluğumun sebebini çözemiyorum... Küllerinden yeniden olmalı insan; gücümü toplayıp yeniden yola koyulmak ve şarkılar söylemek var.Yazmak ve hiç durmadan kelimelerin büyüsünü yaşamak istiyorum... Evrenin sonsuz notalarında bir şarkı olmak istediğim; sonsuz  sıcaklığını  veren ve gülümseten bir şarkı... Ölümlü olduğumun bilincinde olup; var etmek için o gerekli heyecanı kaybetmeden yeniden ve yeniden yaşamak;yeniden var olmak… Tanrısal olanın küçük bir parçasıyım belki; fakat bir bütün olabilirim... Bir varoluş şarkısı;yüzümü gülümseten..
 
Düş bahçesinde; ne yarının ne de dünün esiriyim. Şu andayım; gözlerim çok uzaklara bakıyor; uzaklığımda yakınım olan beni daha iyi duyabilecekmiş gibi geliyor. Rengi ve kokusunda belli ki; yılların anılarını biriktirmiş o banka geçip oturuyorum. Dağların heybeti sonsuzluğu anlatıyor bana. Duru bir mavilikte akan nehirin sesi; batan güneşin suya düşen aksi. Duyabildiğim kuş sesleriyle renklenen doğanın bana söylemek istediği bir şeyler vardı adeta. Suyun derinliğinden dağların doruklarına; esen rüzgarın sesi-taze bir meltem gibi dokunurken tenime-kuşlar da beni de dinlemelisin diyordu. Gözlerimde akşam rengi bir hüzün ve dudaklarımda hafif buruk bir gülümseme var şimdi. Dinliyorum ve sadece susuyorum… Suskunluğum nevrotik durumdan uzak sadece; bilincime tuttuğum ayna görevi görüyordu.Sesler, kalabalıklar, düşünceler, öfkeler, acılar ne varsa duyuyorum. Uzaklaştırmak isterken kendimden omuzlarım düşüveriyor bir anda. Direnme artık onlar hep var. Doğru bakabildiğim sürece anlayabilirdim.       
 
Toplam blog
: 42
: 263
Kayıt tarihi
: 29.09.14
 
 

Eczacılık mesleğimin yanında Edebiyatın da olmasını istedim çünkü çok sevdim. Yazma eylemi; hayalle..